The Christmas Bunny
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Någon som har sett den filmen? Kan starkt rekomendera den, var hemma en dag för att jag var sjukt och sökte på kaninfilmer. Filmen handlar om en adopterad flicka som familjen försöker få kontakt med, men hon vill inte prata… tills… hon får ansvaret för en kanin! Man lär sig mycket från filmen, den kan vara lite seg i början men den är riktigt bra enligt mig. Man kan kolla på den gratis på swefilmer.com
För er som vill ha tips? på hur ni ska bygga om erat höloft eller kaninstall så kan man också kolla här! Rena kaninparadiset!
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är en av mina favoritfilmer😍 det enda jag inte tycker om är att de lyfter kaninerna i nackskinnet…
En annan underbar kaninfilm är "Miss Potter", som är baserad på Beatrix Potters liv ❤
Haha jag har sett den, gillar den också! :D Hahha jag såg trailern och typ "KANINER ÖVERALLT! :D" tihi ^^
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
#3 ja… Och de små burarna och facburarna, att de sitter på nät golv… 😐 Men annars rena rama paradiset! #4
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#5 Eller hur! Om jag kunde hålla våra, och många fler kaniner, så skulle jag inte göra annat än sitta där hela dagarna ❤
#5 in stämmer med dig
http://www.youtube.com/user/lazyasshika