Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 357 ggr
Vemsan
0

OT / Längst vaken på skoldag?

_Fick en chock när jag fick syn på hur mkt klockan va xD 9 minuter över 12 på natten! Har inte vart uppe så länge på hela sommarlover :O
_
Men i alla fall! Nu undrar jag vad det längsta du har varit vaken på en skoldag är? :)

-----------------------------------------------------------------------------

Själv var jag vaken framför datan till 5 en kväll, fasst då var jag pigg både den kvällen/natten och på dan sen xD

Hälsningar Vemsan

ciss
0

Har varit uppe till typ 6 som senast på sommarlovet, fast har ju haft mkt att göra. Annars brukar vi hålla igång hela natten flera gånger på sommarlovet :)

Vet inte, men brukar ha som regel att sova innan halv två på skoldagar. Annars är jag dööd  nästa dag.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Fast jag lägger mig inte halv två då, men försöker somna innan halv 2.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Noa-Nisse
0

hih,, det längsta jag har varit uppe i på skoldagar är att vara vaken från måndag till onsdag eftermiddag.. jag och min kompis skulle tävla om vem som kunde vara uppe längst. mina förälsdrar var borta på semester, annars hade jag aldrig fått det.. men på tisdagen var det helt okej, men på onsdagen mådde jag INTE bra, jag fick gå hem tidigare för att gå hem och lägga mig (A) så min kompis vann, hon var uppe typ en timme mer än mig ^^.. hahah

Medarbetare på Hundar.ifokus

Nicolina
0

Jag går ju upp 6 varje morgon på skoldagar, bussen går 06.50 och börjar ju åtta… så jag måste helst sommna innan 12 på vardagar, annars så mår jag så illa nästa morgon och det bara snurrar i hela huvet, är kritvit i ansiktet också… klarar mig dock ganska länge utan ordentligt med sömn så kan gå och lägga mig senare men så kommer den morgonen så jag mår så illa att jag inte klarar av att gå till skolan… bäst att gå och lägga sig i tid!

callo
0

På skoldagar, hmm. Har vart uppe i ett dygn flera gr när de varit sjukt stressigt och vart tvungen få klart arbeten/uppsatser etc.

Som längst två dygn, de va ungefär gick upp morgonen på onsdag va sen uppe hela natten för va tvungen få färdigt ngt sen kom man hem tors efter skolan och fick man sova då? Nej då had ejag prov att träna på så var tvungen va uppe hela nästa natt också och sen gå till skolan efter det och ha prov^^ hur det gick minns jag ej. Men fy vad dåligt man mådde, usch aldrig göra om:P

[mangaa]
0

Hela natten .. ;p

Theresze
0

halv tre

[Quellii]
0

Jag har varit uppe tills jag skulle till skolan :P
Men annars går jag och lägger mig vid 23, somnar kanske vid 00 :P ^^

[Maria-Gerbiler]
0

Börjar skolan vid 8 på morgonen och brukar då gå och lägga mig vid 2 på natten.

Det längsta jag har varit uppe på en skoldag är hela natten, men det har jag gjort flera ggr. :P Då har jag varit uppe nästan 2 dygn.

huldisen
0

hella natten ^^

[Niike]
0

På sommarlovet brukar det bli att jag går och lägger mig mellan 00.00 och 1.30 . Jag går upp runt halv 9 varje morgon. På skoldagar går jag upp vid kvart i 6 så då försöker jag gå och lägga mig kl 10 senast men det går väldigt dåligt, brukar bli vid 11-12 tiden nån gång;)

Anji
0

Nu på sommaren är jag vaken till typ 3, ibland senare.

På skoldagar blir det väl mellan 11 och 1 beroende på vad jag har gjort på dagen.

Klasselover
0

Jag har väl varit uppe till 2-3 och suttit vid datorn :)

Annars brukar jag lägga mig vid 11, annars kommer jag inte ens upp ur sängen på morgonen.

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Prizma_o_Kristall
0

Det senaste jag har gtt och lagt mig dagen kvällen innan har varit vid halv 12, jag försöker lägga mig rätt så tidigt inför skoldagar, men ibland blir det lite sent;)

Keligast
0

Jag brukar lägga mig 22.00 när jag skall till skolan dagen därpå. Längst har jag varit uppe till 04.00. Vet inte varför men kunde inte sova xD

Harry_Doris
0

klockan 06.30 på skoldag, och nu på sommaren har jag legat och skissat på olika kaninbyggen hela nätterna :)

malinroth
0

Jadu det längsta jag vart uppe är till kvällen därpå :P Har hänt mer än en gång att vi vakat natten innan skola..men då är man ganska trött :P Annars om man inte räknar med när man inte sover alls så har jag gått och lagt mig 07.00 då jag skulle upp till skolan :P

Clariiz
0

Jag vet inte.. typ 5 eller något..

Anars brukar jag lägga mig senast 12. går upp klockan 6.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

Herregud, jag som måste sova fléeera timmar om jag ska upp ;-) På sommarlovet har jag varit vaken hela natten och sedan uppe på dagen.

På skolan försöker jag vara somna vid 23-00.00 :)

Tina-A
0

På skoldag är det senaste jag varit vaken var när jag inte gick och la mig alls utan gick till skolan utan att ha sovit. Annars är väl det senaste något liknande..

Men dock går jag helst och lägger mig runt 01.00 på skoldagar, inte alldeles för sent :/

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ciindra
0

Jag får dåligt samvete om jag inte somnat före 10 på skoldagar eftersom jag vet att jag aldrig kommer att orka upp sen på morgonen, men de senaste är typ 1.

soten
0

*putt*

Vemsan
0

Nu mera brukar jag gå och lägga mig vid tio på skoldagar x)

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

Och jag försöker att gå upp klockan 6 men kommer oftast inte ur sängen förens vid halv 8 :O xD

Hälsningar Vemsan

Ellen95
0

På skoldagar går jag typ upp kl.7.30 men då har jag väldigt bråttom att ge kaninerna mat.

Julliz
0

Jag lägger mig runt tio på skoldagar, sen går jag upp 5.45 Då har jag gott om tid till kaninerna :)

RazMaTaz
0

Kan säga er att det är väldigt viktigt med rätt sömn, speciellt när man växer, som de flesta här gör! Att gå och lägga sig klockan SEX när man har skola nästa dag är inte bra ;-)

Själv är jag mammaledig :-) Sover lite då och då, när min dotter passar på att sova!

lill-jarven
0

Det beror på vilken tid jag börjar skolan.. försöker sova minst 6h/natt.

Det längsta jag har varit vaken är hela natten och fram till kvällen därpå

L8sson
0

jag måste lägga mej 21.00 eller 22.00 för annars blir jag grinig nästa dag för jag går upp kl 5 eller 6 ..