Stängt av youtube kanal
Hej! Jag skulle säga att jag raderat mina videos och kommer inte lägga upp mer videos på grund av obehagliga meddelanden. Med vänlig hälsning, Emi
Ta inte åt dig av människor som uppenbarligen inte har bättre liv. Synd att du raderat allt, kunde du inte bara stängt av kommentarerna? Anmäla personerna som skrev kommentarerna? Synd att det alltid ska finnas människor som vill andra illa -.-
http://pillasddv.weebly.com/
Det är bara avandsjuka människor som inte har vett.. 😡 Blir så sur att de inte kan lämna någon ifred!! Håller med #1
För evigt med Gaia
nej, jag tyckte om dina videos. Gjorde kanin muffinsen idag, Molle älska dom! 😃
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Ja, men det är lika bra! Jag slösade ändå bort tid. Dessutom var det inte en person som sa något taskig, tvärt om, var intresserad och ville kontakta mig.Är jag livrädd för sånt ): Ush, ja sånt kan hända… Han heter Mitch Horden, något ni känner igen?
#4 Nej vad tråkigt.. :( Jag tyckte om dina videos, fick massor av tips?! Betedde sig personen på ett sätt att det kändes obehagligt?
Tillägg: Sökte på honom på youtube, han prenumererar på massor av unga tjejer. Fy :( Men du gjorde rätt, förstår det verkligen, sånt är riktigt obehagligt. Så tråkigt att sådana människor ska förstöra.
Förstår dig man vet ju inte om det är en vanlig tjej eller en sorts gubbe..
För evigt med Gaia
Du vet att du kan ha dina videor dolda och att man måste få en länk av dig för att se dom? För då kan du länka till dom härifrån, så är det bara läsare på kanin i fokus som kan se dom.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag sökte på honom, han prenumererade på bara tjejkanaler Han hade lagt upp en video, på sig själv, eller någon annan. Om det är någon märklig gubbe kanske han filmat nån annan eller nåt sånt. I alla fall, videon innehöll en kille mellan 16-20 år, utan tröja. Han sa inget. Konstig…. Men i alla fall, han bad mig ok min kik eller Skype. Fast jag svarade inte. Fråga: hur raderar man sin youtube kanal?
#7 okej tack! Men jag vill inte ha kvar kanalen
Hur gör man för att radera kanalen?
#10 Nu puttar du igen 😉 Du ställde ju frågan i #8 också 😛
Går det inte via inställningarna?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är väldigt säker på att det inte är han i filmen han lagt upp heller.
Man kan nästan utgå ifrån att inget den personen säger är sant så du gjorde helt rätt i att avfärda den personen! Du var jätteduktig!
Där emot är jättesynd att en idiot ska få förstöra för dig och styra över vad du vill göra. Dina filmer är jättebra och mycket uppskattade! Som de ovan har sagt går det att ordna så att bara de du tillåter kan se dina filmer.
Jag förstår att det känns jättejobbigt, kränkande, som ett intrång och att du tappat sugen helt men jag hoppas verkligen att när du smält det hela vågar du videoblogga igen. Du är jätteduktig! :)
Jag har tittat på hans profil och misstänker att det kan handla om en pedofil så du borde prata med dina föräldrar om att eventuellt ringa polisen och anmäla eller tipsa dem om kontot så att de kan undersöka det. Du gjorde helt rätt som avfärdade honom, vill bara påpeka det ännu en gång! :)
Tack! Jag kan inte radera kontot. Det står att för att radera kontot ska du inte vara kopplad till google + med något användarnamn eller nåt sånt. Och du kan ändra andvändarnamnet, men bara 14 dagar efter att du skapade det. Så vad ska jag göra?! Jag är jötterädd,jätte ledsen och osäker! Hjälp!
Prata med dina föräldrar! Så kan de hjälpa dig.
Dem har hjälpt mig, men ingen av oss förstår hur man raderar kanalen.
Du gjorde helt rätt, ta inte kontakt med honom! Jag misstänker också att han är en pedofil som #13, just tittat in i hans profil. Gud. Jag som älskade din kanal, men förstår dig 100%, jag hade gjort samma sak om det hände mig!
Men du kan testa det som #7 sa och prata med dina föräldrar!
Ang. hur man tar bort sin kanal har jag letat rätt länge nu men det verkar inte gå utan man måste avstänga sitt konto
#14 Tar du ingen kontakt med honom så kommer inget hända dig. Så ta det lugn och berätta gärna för dina föräldrar också så de vet om detta och så kan du prata med dom ifall det känns bättre. Så synd i och med dina videos var bra.
Du behöver nog inte ta bort kontot men du kan låsa det om du vill så att ingen utom du kan se det tills du vet vad du vill göra.
Du kan ta bort din kanal genom att klicka på din ikon högst upp i hörnet om du är på startsidan. Sedan klicka på inställningar. Sedan på avancerat (under din ikon som dyker upp på sidan).
Där klickar du på antingen "ta bort kanal" eller "gör privat".
Har du provat det?
Du behöver inte vara rädd vännen, jag ber om förlåtelse om jag har råkat skrämma dig. :) Du behöver absolut inte vara rädd. Men det är nog bäst att du berättar för dina föräldrar så att de vet varför du är ledsen och kan trösta och så att de kan hjälpa dig om du t.ex. vill rapportera till polisen om kontot eller hjälpa dig att låsa din kanal om du vill det.
Som personen ovan sa så kommer inget att hända dig om du inte pratar med honom. Jag tror att de flesta någon gång blir kontaktade av någon knäppskalle på internet och det är inget farligt, det är bara att strunta i dem! Dem tar polisen hand om. :)
Om du blockerar honom kan han inte se dina videos 🙂
Ja, men eftersom att konto är länkat till google+ så måste man ändra namn hit och dit och så, så om jag klickar på inställningar> avancerat Så står det bara att man kan ändra webbsidan så man kan söka på min kanal och så, och sen står det nånting som har med uppladdningar och göra, om man gör dom på mobil eller så…
#20 Problemet är ju att han med ett klick kan skapa ett nytt konto och titta på videos med. Tyvärr är internet lite för fritt ibland.
Men prova att ändra sekretessen på ditt konto så att ingen utan tillåtelse kan se dina videos och så prata med dina föräldrar så kan de hjälpa dig. Sånt här händer ibland. Du behöver inte vara rädd!
#22 tack! Värmer så otroligt mycket!!! Hur ändrar man sekretessen?
Ojsan vad krångligt! För att ordna sekretessen klickar du såhär:
Ikon
Inställningar
Då finns det till vänster en rad med alternativ. Det du ser framför dig är fliken "översikt".
Välj bland raderna till vänster och klicka på "Sekretess"
Tack!
Jag vill tacka alla här inne som stödjer mig! Jag tyckte att bloggandet var jättekul, men det ända sättet det skulle vara att jag fortsatte var om det typ fanns någon video grej typ här på kif där jag kunde lägga upp videos och bara dom som frågade kunde se… Men, det finns inget sånt, just in my dreams…..
Det kan ju gå att göra en blogg och lägga ut videos där via videofy.me eller tinypic.com. Då finns videosarna bara på bloggen och ingen annan stans. :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Ja, det var ju en bra idé, men men lagt ner video grejen
bry dig inte om sånna! Man ska absolut inte ta åt sig! Sånna som är jättekända på youtube får jättemycket hat. Men dom har lärt sig inte bry sig för att dom vet att dom har andra som älskar deras videos.
Om alla hade sagt till dig att din tröja var svinful men dig bästis tyckte att den var så fin att hon köpte en till sig själv. Skulle du då slutat ha på dig den då?
Frida
Nej, men jag struntar i om andra säger något om mina kläder (: Men om en pedofil kontaktar mig och jag vet att jag kan stoppa det lägger jag ner sidan. Så riktigt samma sak är det ju inte