Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 788 ggr
moonray
0

(k) KANIN UNGE 29/8

Hej!

Jag söker efter en ny familjemedlem, en kaninunge som ska vara leveransklar nu runt början/mitten på september.

Jag vill HELST hitta en kanin med fin stam, gärna en dvv HAVANNA färgad hane. Är dock öppen för förslag.

Har letat kanin i 3 månader utan vidare resultat :( 

kaninen kommer att bo och vara lös under dagtid i mitt hem alt. min balkong/terass som är rätt stor och möblerad, dock kaninanpassad.

vid köp av hane så kommer jag att köpa en hona längrefram som sällskap. 

ps. Jag bor i stockholm och säljaren måste kunna transportera kaninen till sthlm city.

är också bara intresserad utav seriösa svar. kanin med härstamningsbevis kan funka ifall PARNING varit planerad och ändå seriös. 

presentera er kanin med nytagna bilder, information om bakgrund och temperament.

Emmetem
0

Hör med Sara Segerström :) Hon säljer havannafärgade dvärgvädurar i Kil. (runt Karlstad) Och tågförbindelserna mellan Stockholm och Karlstad är ju rätt goda :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

moonray
0

Tack för tipset!

Vad har hon för email/ hemsida :) ?

[neptunens]
2

Lillhems kaniner är Saras uppfödning. Googla :)

zezagena
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Krusbodatorp Sigvid flyttklar ca 8 sept Sthlm/tyresö

dvärgvädur-rexpälsad gul/svart japanteckn 400:- härstamningsbevis+foderpåse

föräldrar mor: viltgrå snäll/trevlig 92p  far :viltgul trevlig nätt 92p

PM vid intresse för mera info 😉

moonray
0

inga fler kanin ungar till salu?

[myskaniner]
1

Jag har kaninungar just nu. En hane som är 8 veckor och 2 hanar som är 3 månader. Dock är det rasen lilla tysk vädur som blir lite större än dvärgväduren.

Föräldrarna är super sociala, snälla och älskar att bli klappade :) 

Min hemsidan där det finns fler bilder på ungarna som är till salu, www.myskaniner.se

En bild på hanen som nu är 8 veckor

Finns i Stockholm (Nacka)

Beatrice_Love_Kaniner
0

Hejsan!

Jag har en blandis som lite ser ut som en hoppkanin men han blir inte så stor! Han är ej kastrarad så han skulle funka i  avel om man nu är intresserad av det, mamma stam men pappa inte dock utställd i PET och fick 95. 

Han är en korsning mellan dvv och hermelin och har uppotöron samt bruna ögon. Kolsvart och mycket spring i benen! Mycket högrest och smäcker, med hermelinens kropp och dvärgvädurens lynne är han svår att motstå ibland 😃 För mer info och bilder så maila eller PM:a mig! Jag finns också i Stockholm!

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin