Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 455 ggr
LeaHumlan
0

hur anmäler jag mig?

hej! jag vill gå på utställning den 21 september och ska anmäla mig  nu, men hur gör man?? fattar ingenting. står bara att den ska vara inne 1/9 men HUR anmäler mig sig? hoppas någon vet :)

länk till sidan

http://www.sormlandskaf.se/aktuellt.html

Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

LeaHumlan
0

ingen som vet?? :( sista anmälningsdagen är imorgon!!

www.minkaninblogg.blo.gg

Katti
0

Ring och fråga! När jag skulle anmäla mina första kaniner (-82 tror jag det var 😎) så kom en från kaninavelsföreningen hem till oss och visade hur man gjorde!

[RC1393]
0

Fyll i anmälningssedeln (endast en ras/färg på varje blankett, skriv ras, färg, klass, hona/hane, köpt/egenuppfödd, öronnummer, födelsedatum (hur gammal den är  behöver inte du skriva, de som tar emot anmälan fixar det) din kontakt, var utställningen är och när och vilken klubb du är medlem i)

Bifoga filen till adressen i annonsen 🙂

LeaHumlan
0

Åhhh tack så otroligt mycket!!  ska jag skicka det till mejlen sen?

www.minkaninblogg.blo.gg

LeaHumlan
0

när jag trycker på länken står det att det inte går att hitta sidan… var hittade du den? :)

www.minkaninblogg.blo.gg

[RC1393]
0

Konstigt, jaja. Gå in på skaf.info och dra muspekaren under "utställning" så kommer en lista med olika alternativ upp. Klicka på anmälningssedel.

VildaVittra
0

#6 Det var inte så konstigt. Du hade inte tagit bort http osv som sätts automatiskt när man skapar en länk. Fixat det, så nu fungerar länken.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[RC1393]
0

#7 Ajdå, miss av mig. Tack så mycket!🙂