Min kanin ska på tävling!
På onsdag ska min ena nin på tävling :) en kvällstävling för medlemmar i skånes kaninhoppare. Jag är ju itne medl. än så att min kompis ska tävla henne. Men jag oroar mig inte det minsta, eftersom min kompis josse är den bästa jag känner på att hantera kaniner, i alla lägen. Men det är ju lite nervöst, Nelly är ju inte i toppform direkt! Men det ska bli kul att se hur hon reagerar :)

vad kuul:D Hoppas det går bra!:D

oh, kul!:D Lycka till!, hoppas hon vinner
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
japp, tack så mkt!

*Håller tummarna för henne*

Skoj! :D
;D
Lycka till , du måste he in bilder sen :D
kul! :D

Hoppas det kommer gå bra för dom :)

Gud vad kul :) lycka till !
Va kul! Lycka till!
tack för alla lyckoönskningar :) jag ska ladda kamerabatteriet så att jag få riktigt många och fina bilder :D

Lycka till!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tack!
kul, lycka till :D

Hehe, guud vad kul. Då ska jag chekka in henne lite extra, ska oxå dit såklart! Ska du också dit?? i Så fall ses vi ju :P

Va roligt! Lycka till!!
LYCKA TILL
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
#15 va kul! Vad heter du och din/a kaniner? Vi ses!

#18 Jag själv heter Nathalie Andersson. Ääm, jag har väldig många kanienr men ok, ska göra ett försök att skriva upp de jag ska ha med mig.. Dessa e det: Sahara, Sture (vilket namn va:P), Laylocks Sunshien Surprise, Flumeride, A Happy Boy och Plutten. Sen någon jag ej ska tävla. Hehe, rätt så¨många men ja, någon i varje klass :) Vad heter du? Och din kanin?
Jag heter Julia, skiver ej efternamn eftersom det bara är vi i vår familj som heter det. Jag litar på KIF:are men alla har tillgång till sidan.
Mina kaniner heter Honey och Nelly, men bara Nelly ska tävlas :) Sen hoppas jag ju på Cinnamon me!
Och sen ska jag själv inte tävla, ej medl. än. Josse tävlar Nelly åt mig, vilket känns bra eftersom hon är så duktig :)
Jag kanske rent av har träffat dig nån gång, jag har följt med Josse innan.
Det gick såå bra på tävlingen :)
4 rivningar och ca 1 min och 10 sek. På första tävlingen *stolt* Hon fick in ett flyt ungefär i mitten, men strax innan råkade hon få kopplet mellan benen :/
Inga blider, tyvärr glömde kamera.
Heja Nellie!

Lycka till :)

det gick ju bra i allafall:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
wiiee, bra! :D