Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1056 ggr
[Cocomo]
1

Välkommen Charlie!

Idag har vi äntligen varit och hämtat Charlie och hon var såå underbart söt och plutteliten! 😍 Hon var väldigt blyg och försiktig när vi kom hem så jag ställde bara ner transportburen i hennes nya bur så hon fick undersöka i sin egen takt. Hon satt i transportburen i nästan 3timmar och gömde sig innan hon vågade sig fram för att undersöka buren lite närmare. Hon var framme med nosen några gånger med kom fram till att det var lite läskigt och det tog en bra stund innan hon vågade gå ut i buren men tillslut lockade höet alldeles för mycket! Troligtvis tog det lite extra tid eftersom hon har spån i buren nu vilket hon aldrig haft förut och det kändes ju jättekonstigt under tassarna jämfört med halm. 🙂Nu undersöker hon buren för fullt och har ätit av både hö och pellets och druckit vatten!

Imorgon så blir det en massa bilder! Låter henne vara ifred idag då hon var så nervös när vi kom hem!

[Cocomo]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söta lilla Charlie! ❤️

[Cocomo]
1

😍

[Gladamarsvin]
1

gud så söt tuss 😍

Idlil
1

Så söt! :Dhur gammal är hon?

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

[Cocomo]
0

#4 Hon är 9veckor idag! :)

Ninwe
1

Åh vad söt! Vad är det för ras? :O

Hälsningar,
Ninni :-)

[Cocomo]
0

#6 Tack! :) Hon är en Rexkanin. 🙂

[Rabbitte]
1

Jättegullig och rexkanin är aldrig fel🙂 lycka till med nykomlingen!

[Cocomo]
0

#8 Tackar, har velat ha rex jättelänge och spec dalmatinertecknad så jag är jätteglad att jag hittade denna lilla tjejen! 🙂

Idag har det varit full fart nästan hela förmiddagen och hon har rejsat runt i buren en hel del.. Inte alls blyg längre utan kommer gärna fram och nosar på en. Fick springa lös i vardagsrummet några minuter också vilket var vääldigt spännande! 😃Förhoppningsvis blir jag färdig med burgallret ikväll också så man kan inreda buren ordentligt. Just nu är det bara kompostgaller runt burbotten vilket känns lite osäkert då hon stack ut hela huvudet genom gallret när jag skulle ge henne en gurkbit. 🤪

Ninwe
0

Åh rex! Att jag inte såg det! De är sååå fina!

Hälsningar,
Ninni :-)

[Cocomo]
0

Nu är Charlies bur äntligen helt klar, såhär såg den ut från början! 🙂

[Cocomo]
0

Och nu ser den ut såhär. 🙂

[Cocomo]
1

Hade Charlie i soffan en stund för lite gos och kloklippning, uppfödaren hade inte klippt klorna när jag hämtade henne! Det var inte alls kul med kloklippning tyckte Charlie så det blev bara en framtass som blev klippt. Resten tar vi ikväll eller en annan dag! 🙂Dock var både datorn och soffan väldigt kul att undersöka! 😃

[Cocomo]
1

Framtida datanörd! 😃

[Cocomo]
0

Soffan var också mysig! 🙂

[Cocomo]
0

❤️

[Cocomo]
1

Kaninrumpa 😛

Hannhis
0

söt

Mvh Shy och Hannah

[Cocomo]
0

Någon som har nån aning om vad Charlie är för färg, vet ju att hon är dalmatinertecknad men mer än så har jag inte koll på! 🤪Hon har ljust bruna fläckar på kroppen och sen är hon blå runt nosen, ögonen och har en blå kant på bägge öronen.

[00emi07]
0

#19 Havanna (brokad)

sfut
1

Nja, jag tycker hon ser ut att vara isabella dalmatiner. Superfin!

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

[Cocomo]
0

Färgmysteriet är löst och dom flesta är ganska överens om att hon är en Isabella Dalmatin! 🙂för att fira så får ni ännu fler bilder på världens sötaste skitkanin! 😃

[Cocomo]
0

ParabolÖron! ❤️

[Cocomo]
0

Sötnöt! ❤️