Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 182 ggr
L8sson
0

nu har jag gjort filmer

men ingen om kaniner så idag har jag och min syster jocksat ihop en med våran favvokanin zlatan .. :)

han e nybörjare därför e han lite seg hehe

ni kan väll ge lite tips? eller komentera hur han hoppar hehe ;)

http://www.youtube.com/watch?v=j-UBXhGsvd4

jag lovar att inte lägga in mer filmer nu XD

// lotta och lisa

Flippa
0

det hackar bara för mig! :@ Man har inte Zlatan dött?

Sotis
0

Vad sööta kaniner:) Men det hakar för mig också;(

ciss
0

Fin kanin, hackar jättemycket tyvärr

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Mysofi
0

hahaha, den var jättebra tycker jag!! Rolig :D

Ett litet tips? till er som det hackar för: Klicka på paus och vänta ett tag till den röda grejen har laddat lite mer playa sen så går det mycket bättre!!

huldisen
0

Jätte bra film :)

Noa-Nisse
0

hihihhi gud va gulligt när han tar bort bommen!!! :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Vemsan
0

Haha vad sött! :D Jättebra gjord film :)

För mig hackar det inte, men man måste ju vänta tills den röda grejjen har laddat klart (a)

Hälsningar Vemsan

L8sson
0

#1 nej han e ej död ! de e mia fia samma ras men detta e min hane hon va ju en hona :P

ja ni får vänta tills den röda grejjen har kommit tillräckligt långt då funkar de :P (asså att den har laddat klart)

ja denna film blev rolig för han e så envis på att ta ner första hindret sen hoppar han XD

ja jag fattar inte hur många gånger vi fick göra om för han tar ner bommen XD hehe

Keligast
0

Jätte bra film :)
Gullit när han i slutet tog bommen i munnen.

L8sson
0

#9 tack hehe jadu de första han gjorde när vi skuölle filma va att han tog bort bommen XD Generad  men vi har ju bara tränat honom i 2 veckor kanske hehe

Vemsan
0

Hur gammal är Zlatan? :)

Hälsningar Vemsan

L8sson
0

jag tror han e född 2005 jag fick ej reda på hans ålder när jag fick honom .. men har fått nån susning från förra ägaren som e jätte vimsig så han e inte så gammal fast han ser gammal ut .. men jag tror kanske 2-3 år inte mer ..

Vemsan
0

okej ;)

Hälsningar Vemsan

L8sson
0

men visst ser han lite gammal ut ??

Vemsan
0

Jao, kanske. Men det kan ju vara för att han är grå på öronen eller nåt? (a) Vad vet jag?! ^^, Jag är tröööött och kan inte tänka klart just nu xD haha xP

Hälsningar Vemsan

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe han ska igentligen vara svart men färgen blir lite konstig vissa årstider hehe men han är lite blekare än dom andra ryska kaninern jag har .. lika med hans dotter hon e också blek

Vemsan
0

okejjs ;) Haha som jag, jag får rödaktigt hår mitt på sommaren fasst annars har jag mörkmörkbrunt, näst intill svart x)

Hälsningar Vemsan

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe okey XD aa vissa kaniner blir ju solbrända som min lilla hermelinkorsning hon är helt brun nu .. på ryggen

Stravaganza
0

Den hackar inte för mig..

Bra video! :D

L8sson
0

#19 tack Glad

Anneliiw
0

Jätte mysig video Glad

L8sson
0

#21 aa :) han ne den mysigaste kaninen jag har haft (L)