Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 447 ggr
shubbybunny
2

historien om mina kaniner

HEJ ALLIHOPPA :D I VINTERN KÖPTE VI 2LEJONHUVADE KANINER. EN MED BRUN-SVART PÄLS OCH EN MED VIT OCH LITE BRUN FLÄCKAR. VI DÖPTE DE TILL POLLY & MENTOS. ÄGAREN SA ATT DE VAR SYSTRAR ALLTSÅ BÅDE TJEJER. MEN NÄR DE BLEV 6MÅNADER ÄLDRE BÖRJADE DE BRÅKA MED VARANDRA. SEN KOLLADE VI PÅ KÖNEN FÖR SÄKERHETS SKULL. DÅ SÅG VI ATT MENTOS SOM ÄR VIT VAR EN HANE. DÅ SEPARERADE VI DE FÖR ATT DET SKULLE INTE BLI MER BRÅK. MEN PÅ SISTA MÅNADERNA HAR POLLY VARIT ARG OCH ELAK. VILLE INTE GOSA OCH LEKA LÄNGRE. VI VAR OROLIGA. HON BET ALLA I FAMILJEN… SEN KOM MIN KOMPIS OCH VILLE KÖPA EN AV MINA KANINER. VI GAV HENNE MENTOS. HON KÖPTE DEN FÖR 300 KR. ÄNTLIGEN VAR HON ENSAM (POLLY). SLUTET AV JULI BÖRJADE HON BÄRA HÖ I MUNNEN OCH SAMLADE DE I SITT HUS….

Never Give Up With Your Dreams

Cilia.Teddytöserna
2

Ganska förutsägbart slut 🙂

Fortsätt!

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Elsa
9

Kan du inte skriva med små bokstäver? När jag läser blir det automatiskt att någon skriker när det är stora bokstäver! Haha 😃

Itchy
3

ok…för det första, skriv inte med caps lock i…för det andra, polly kommer troligen snart få bebisar, så förbered er på massvis med ansvar

You can't spell Bitchy without Itchy

shubbybunny
1

#3 #2 förlåt för att jag skrev med stora bokstäver. min tangentbord fungerade inte. jag blev tvungen att skriva med stora bokstäver :). ja jag vet vad som händer med mn Polly. för jag har inte skrivit klart hela historien :)

Never Give Up With Your Dreams

fridaaocrazy
1

Haha vad kul! Eller typ i alla fall :P Samma sak hände med mina marsvin som var två "hanar". Whopps så trillade där ut två ungar :P

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka