utställning-minuspoäng för fällning
hej! jag ska ställa ut mina niner på utställning(PET)i höst. men jag har en fråga… båda kaninerna fäller, den ena(fuchs/cashmere)håller på att byta från bebisludd till vuxenpäls. hon har fällt lite mer än halva hennes kropp så hon har lite grå, kort päls(den gamla, jag behövde klippa den kort pga tovor)och lite svart, lång, blank päls… ger detta minuspoäng eller låssas dom bara som om hon hade fällt färdigt och bedömer den nya pälsen??? :/ tacksam för svar!
ska du på den pet - uttstälingen den 17 september?
lite OT men blev lite nyfiken 😇
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#1 ok tack! ^^ #2 var ligger den? jag ska på Rådsparkens utställning någon gång i september ;)
#3 skrev fel är den 7 september i Helsingborg/skåne. Det är PET - uttstälning, hoppträning och tävling för dom som vill vara med. Jag ska själv dit med mina kaniner😃
http://kanin.ifokus.se/discussions/520ca1b08e0e740a0c0004cb-pet-bedomning-i-helsingborg
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Har bara varit på en PET utställning, i Berga förra året. Var inte du där också? Där tog de hänsyn till ev fällning iaf, och det gav även minuspoäng.
#4 okej ;) tyvärr ligger Helsingborg lite långt bort för mig ;( #5 jo jag var där :) hmm… jaja, vi får väl se då. tar med henne till utställningen och får hon minus får hon ;) men hon får i alla fall en heldag med matte! ;P