En kanins dagbok Del 5
Tjabba, Ruffe här! Nu har Matte börjat kalla mig "Ruff" så jag vet inte om ni ska kanlla mig "Ruff", Ruffe" Ruffi" eller "Rufus"… Hur som helst, idag fick jag vara UTE! Alltså inte "ute" ute, jag menar UTE! Nu blev ni förvirrade, va? Med UTE menas utanför hagen! OMG! Men jag var tvungen att ha ett långt snöre in min fina sele… Blörk! Men jag visade i alla fall vem som bestämmde! När snöret hamnade rakt på min nos så blev det nog. Då bet jag i snöret och morrade. Då tog Matte bort snöret från min nos. Sen fick jag annat att nänka på. Jag kunde hoppa VAR JAG VILLE! Jag tyckte att det var underbart! Matte fick springa efter och hänga med så gott hon kunde! Kul! Men allt roligt har ett slut. Snart fick Matte nog och jag fick hoppa in igen. Nu väntar jag spännt på imorrgon! ( Håller alla tassar jag har för att få gå ut igen!)
Hejdå!// Rufus
PS. T Vad tycker ni att jag ska kallas? Ruffis, Ruff eller vad som helst som är namnet Rufus om format. Tacksam för råd!
Love my
Ruffe!
Älskar KIF! Bäst bäst bäst!
Rufus matte som skriver! Jag tycker att Ruff är finast, men han heter fortfarande Rufus!:)
Love my
Ruffe!
Putt:)
Love my
Ruffe!
Haha så kul o läsa !!:D