orolig pga "glädjeskutten"
Min lilla kille får sånna ryck i buren. Jag är så rädd att han ska göra illa sig. Han springer och lever rövare, detta gör han även när han får komma ut och springa i lägenheten men då har jag mer uppsikt. I buren är han liksom out of Control. Ska man vara orolig?
Nej, inte alls….
HAHAHAHAHAHA…..
Min kanin Stella gör oxå så är inget att oroa sig fö;)
Min lilla tjej är likadan, men mest utanför buren. Igår trodde jag att hon gjorde illa sig för hon hoppade rakt in i sin bur, först lite race och sen ett skutt. Men verkar vara bra och hon har varit ut en hel del idag så hon verkar ju inte skrämd iaf ;p
#1 #2
Tack för svaren, har liksom suttit med magknip och ångest när han börjat med sina ryck. Tänker att han kommer att göra illa sig på sitthyllan/trähuset eller att han ska slå in tänderna eller nått… haha… det var längesen jag hade en liten kanin, det är påtagligt. :p
#3 okej, skönt att höra att hon mår bra ändå. Dessa ryck avtar med tiden vad jag förstått? Kan tycka att det är lite jobbigt när de håller på men jag förstår att det är ett behov för dem
#5 Ja det avtar med tiden! :) Mina småttingar (3st) håller också på, både i buren och i hagen!
Jag tycker snarare att det är härligt när dem gör sina glädjeskutt, hade dock en kanin som flippa ur totalt och sprang/hoppa rakt in i väggar m.m 🤪
#6 hahha herregud i väggar!! Fick mig ett gott skratt nu men stackars liten då hahaha! Hoppas det inte gjorde ont!
#7 Haha, ja han var lite galen… tror inte han skadade sig ;)
Min amai rusade rätt inn i bur gallret istället för att hoppa in i den öppna delen XD
http://www.youtube.com/user/lazyasshika
Haha men stackars liten. Min flippar helt och hållet och ser nästan uppjagad ut, som att han inte riktigt förstår varför det händer honom hahah.
#10 japp men han satte sig ner på ändan och skakade lite på huvudet och hoppade in igen i går skulle han stajla för min hona pocky och verkligen sträckte på sig för att se så fin ut som möjligt men problemet var att han sträckte sig för mycket och landade på ändan istälet men han fick dock en klapp av mig och en tröstande puss av pocky som honan heter då
http://www.youtube.com/user/lazyasshika
#12 haha så sött! :d Min lille påg brukar också få sånna sjuka ryck där han helt plötsligt bara kan springa runt mig i cirklar och hoppa upp & ner på allt och sen helt plötsligt stanna och ta ett högt glädje skutt på det! :)) haha tycker att det är så gulligt! :)
Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP