Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 2483 ggr
Dors1
5

Uppfödare i Skåne

Jag skulle vilja veta om det finns några kanin uppfödare här nere i Skåne, och då menar jag runt Kristianstad och även nere i Sölvesborg och krokarna här omkring!

Om jag ej hittar en hona till min Sture så får jag helt enkelt köpa en annan kanin..
Så länka gärna :)

IdaL
2

Jag föder upp blå dvärgvädur! Finns i Helsingborg så inte så långt :) Har blå dvärgvädursungar just nu, 2st honor om det skulle vara intressant.

Min hemsida

Dors1
1

Vilken ras? som helst funkar :)

#1 Ska kika in :D

IdaL
0

#2 Gör det! :) Dom är super duper mysiga! Säljs även med stamtavla och märkta, så om du skulle vara intresserad av att ställa ut/avla någon gång så funkar även det.

djurtok
0

Har du redan hittat en? :) Annars har jag en jag varmt kan tipsa om :)

För evigt med Gaia

dermot
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag föder upp Sachsengold i Hörby, men min bror går i skolan i Kristianstad så transport går att lösa dit. :)

Har en hona till salu.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Dors1
1

#4 nej , helt öppen för förslag!:) #5guud vad söta!!

djurtok
1

Kanske lite långt men det är en kvinna som heter Malin som bor i eslöv och föder upp dvv i White svart :) Hon tycker jag man kan lita på, vi fick träffa alla kaniner hon hade och hennes hundar kom och hälsa på oss :) Hon hade en 'genomgång' med mig om stamtavlan eftersom det var ganska nytt för mig och förklara vad di och datten betydde :) Jag mejlar bilder till henne ibland eftersom hon ville det, Hon är medlem i Helsingborgs kanin förening :)

För evigt med Gaia

Dors1
0

# 7 okej har hon hemsida?

Peak303
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag föder upp vit rödögd och rysstecknade dvärgvädurar i Helsingborg. Kommer mest troligen sälja några av honorna ur min kull jag har just nu efter Pingu (95p x2) och Ivana (92,5p). 

www.snowflakeskaniner.weebly.com

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

CorneliaAndersson
2

Hihi, jag har just nu en kull med supersöta Hermelin/lejonhuvad Dvv bebisar, lev. klara i slutet av September

Jag finns i Kristianstad!
www.borgargatanskaniner.weebly.com

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

djurtok
0

#8 Ja, Toftaholmskaniner.se :)

För evigt med Gaia