Bildtråd på våran Snö
Jag tycker att det är så kul att Snö är så oberörd av barnens stoj och stim. Hade aldrig vågar hoppas på att hon skulle ligga helt avslappnad och softa utanför burer med barnen sjungande och busande runt omkring henne. Här på bilden har de serverat henne en massa papper (som hon inte äter ;)). Efter några timmar ute fick jag lyfta in henne i buren, helt slut var hon men in i buren, nej det skulle hon då inte frivilligt :). Så nöjd att det fungerar långt över förväntan! Kul att just hon hamnade här som passar in i vår familj så klockrent.
Tänkte använda denna tråden och lågga in bilder lite då och då, så slipper jag starta en ny när jag vill ladda upp någon bild :)
Jag har alltid tyckt att eran Snö är så fantastiskt söt. Ska bli kul att följa henne och se nya bilder på henne då och då. :-)
Idag har Snö fått komma ut och springa av sig. Både i sele och i komposthagen. Hagen var inte så poppis men selen gillar hon. Försöker ladda upp en film med men det går inte så bra ;) får se om jag lyckas få upp den på youtube tillslut eller inte ;).
Testat på hoppning har vi också gjort för några dagar sedan. Blev inga hoppbilder men lite andra med mobilen så det kommer kanske fler här snart.
Yey, en till kanin som heter Snö.❤️
Lite roligt är det att våra Snö har samma färg och blåa ögon dock är din Snö dubbelt så stor än min😃❤️
Snö är så söt😍
Mysiga bilder❤️
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En liten video på Snö som inte alls ville stanna i sin hage…. :)
#7 passande namn på en helvit kanin :) Är din Snö inte fullvuxen? Hon tackar för komlimangerna ;)
#8 tack :)
#3 så söt min pocky funderar om du kidnappat hennes sele? XD
http://www.youtube.com/user/lazyasshika