Hur mycket kostar kastrering?
Är det någon som vet ungefär hur mycket en kastrering på en hona kostar? Det var så att min 1 åriga hane ''råkade'' komma in till min 5åriga hona.Och vi vet inte säkert om hon är dräktig för att det hände idag.Vi hade tänkt att ringa veterinären imorgon.Är det säkert att kastreringen kommer att lyckas isåfall?
Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa! 

Såg på ett youtube klipp då det var en tjej det hade hänt ungefär samma sak med, fast den kaninen blev sjuk när den hade ungarna i magen. Dom kastrera honan och det verkar ha blivit bra(;
Att kastrera en hane kostar runt 800-900kr sen brukar man få en spruta med medicin som ska göra det lättare för kaninen att komma igång med magen igen(; då brukar det kosta runt 1000kr
På honor blir ingreppet lite större så skulle tippa på att det blir lite över 1000kr (det beror ochså på vilken veterinär man går till)
Nej inte alls säkert att kastreringen lyckas, risken finns att honan dör av narkosen, men risken är relativt liten.
Men kastreringen garanterar att honan inte får några ungar, ingen livmoder= inga ungar.
Beror på vart du bor ^^ För mig kostade det typ 680 kr
//Joanna