Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 321 ggr
[mangaa]
0

Trampe har kjol ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min bästis har "hjälpt" Trampe att tappa sommarpälsen , men helt där bak var den inte så loss , så nu ser det ut som att Trampe har kjol ;D det är gulligt ^^

Kolla in bilden ;D

Frida
0

Haha, så sött. Gjorde något liknande på Anki förra veckan. Fast då va det bara en fläck med päls på huvudet som vill av så det såg ut som om hon hade ett hål mitt i pannan.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tina-A
0

Naaw, vad gölligt ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

L8sson
0

precis så där ser min zlatan ut :P

Pehpsii
0

tappar de päls sådär? Chewie har haft som konstiga kala fläckar i huvet och jag var vart helt utom mig av oro. Veterinären visste inte vad det var? Men han mjällade iofs där han tappat också.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Chippers
0

Så såg min kanin ut förut med :P Hehe.

KvirrZ
0

Hehe så söt :)

- Mvh Emma

[mangaa]
0

#1 Okei hehe så roligt ^^

Tack allihopa ;D Idag har jag och min bästis Huldisen städat buret och fixat till honom , Men jag fick ju chock när vi tog bort allt sponet , Cecilie som hade kaninen förut hade inte städat buret , bara hett mer och mer spån därpå , så det var börjat växa gräs där i och det var massor rötter där ;s Men vi tog bort allt , Och fixade nytt underlag :)

Trampe fick en morot idag ;D Det tycker han mycket om ^^

Noa-Nisse
0

så ser skalman också ut ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

[mangaa]
0

Hehe , kolla här sitter min bästis ( Huldisen ) och Trampe efter vi hade tagit bort den lösa pälsen ^^ Btw ; Hon tyckde inte om sin min på den bilden så jag var tvungen sudda bort ansikte ;//

[mangaa]
0

Trampes vinterpäls låg kvar på våran gräsmatta xD

SOLONG! ;D

Jojsan
0

haha va mycket hår ! :P

ciss
0

Vad mycket!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[mangaa]
0

Jag vet! ;o

Stackaren , Den förra ägaren tänkte bara låta honom gå med det tills han tappar det själv ,men stackars kanin , det är skitvarmt här på dagerna , jag tog bort det fursta dagen han var min! <3