(S) 0.1 Satin dvärgvädur
Jag måste tyvärr skänka bort min hona född i september 2012.. Härstamningsbevis ingår, dock står det på danska då hon är imp.
Hon är zobelsiames brun wienertecknad vö, ger fina ungar. Hon har dåliga öron men hennes kull på 6 veckor har alla fällt åtminstone ett var, så inget som ärvs.
Finns 4 mil norr om Kalmar i Ålem.
Väldigt duktig mamma. Bra temperament.
Går att hämtas snarast då jag måste skilja henne och ungarna pga att hon börjar visa tendens på brunst.
Namn: Hauge´s Estelle, Elsa.
Kan transport ordnas? :)
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
#1 - Beror på vart, bor du jätte långt borta?
Torshälla södermnalnad men man kanske kan hämta på halva vägen?
Gud vad snygg! Älskar vitörade <3
Mvh Hela stora familjen <3
#3 - Tyvärr är det rätt långt :/ Har inte egen bil då jag är 17, men kan se om jag kan ta någon buss eller tåg till halva vägen.
J, det är ju rätt långt.. :( vi får se hur det blir..
Jag kan transportera Gävle-Stockholm 2 tillfällen i augusti , PM:a om det blir aktuellt !:)
Mvh Alice och Morpen :)
#7 okej :) #0 hur stor är hon?
#8 - Hon är lite mindre än en dvärgvädur. Hon är renrasig dvv, men lite dålig i växten. Liten och söt med andra ord :)
# 9 okej, perfekt isf för min hona.. Men får jag tänka på det lite? Du kan PMa ifall att du vill veta mera om vad jag gör med mina kaniner osv! :)
#10 - Ja gör så! Om du känner att du ska på en liten roadtrip ner mot Kalmar är det bara att höra av dig!
Det gör jag! :)
Putt.
#13 har du hört något om transport?
Finns från Kalmar till Sundsvall imorgon:
http://djurtransport.ifokus.se/discussions/51f251f8ce12c448c500159a-e-kalmar-sundsvall
Snabba bud om man vill "med" antar jag!
#15 - Tack så mycket!
Har fortfarande 5 satin dvärgvädurar tillsalu. Kan levereras till Sundsvall elr på vägen dit imorgon!