Kärleksfullt hem sökes till Snuttan
Min dotters förkylningsastma har förvärrats, så vi måste hitta nytt hem till hennes dvärgvädur Snuttan. Min dotter har vägrat göra sig av med henne trots tuffa astmaattacker, men nu funkar det inte längre & vi vill inte avliva henne.
Snuttan är ca 16 månader, vit med gråbruna fläckar. Hon är så himla söt & go :) Hon är lugn & smått nyfiken av sig. Älskar kokt potatis & kokt broccoli :)
Med Snuttan medföljer hennes stora bur,transportbur,sele mm. Vi bor söder om Stockholm. Hör av dig för mer info :)
(bilden är tagen förra sommaren)
oj vad trist :( hoppas ni hittar ett fint hemåt henne, hon var jättesöt!
Jo, hon är ju det :(
Puttar!
(Kan tyvärr inte ta henne dock..:()

Hade jag bara kunnat så ville jag ta hand om alla kaniner som behöver det, men det fungerar ju tyvärr inte. =(
jaa, hoppas ni hittar ett bra hem åt henne, det är ju synd att behöva avliva :( och hoppas att din dotter blir bättre, jättegullig kanin :)
tror inte att jag kan ha henne, skulle vilja juh :(

fanns dt inte ngn här på kif som tog imot för omplacering ?
Jätte söt :), men an tyvär inte ta den .

Va synd om din dotter :( Hoppas hon blir bättre..
Hoppas ni hittar ett bytt hem till kaninen <3
Nämen så söt! Önskar jag hade plats (A) Hoppas verkligen du hittar ett bra hem åt henne!
Hoppas ni hittar ett fint hem åt hon. Hon var jätte söt :)
naw söt :) kan tyvärr inte ta henne :(
Tack för alla lyckönskningar :) Det ordnar sig nog hoppas jag :)
Kan hon inte bo utomhus då annars? Det brukar ju gå för allergiska.
Hoppas det löser sig och hon hittar ett fint hem!
Vart bor ni någonstans ?
Om jag kommer på kaninträffen i Stockholm kanske jag kan ta henne .. Fast jag vet inte
Så synd att ni måste sälja henne :(

Om ni inte hittar hem så kolla upp om det finns något djurhem, omplaceringshem som kan hjälpa er. Kan ju förstå att det är lite akut med allergi i familjen. Tyvärr bor jag för långt ifrån för att kunna hjälpa er.
Vi bor i Nynäshamn, 5 mil söder om Stockholm.
Dessvärre kan vi inte ha henne på balkongen, då vi bor i flerfamiljshus med småsura grannar… Att få kaninpluttar på balkongen gillar de nog inte..
Sen tror jag det är försent att vänja henne att vara ute nu & det är inte schysst mot kaninen att få vara själv på balkongen i så fall :(
Bättre hon kan få nytt hem.