Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 416 ggr
[mangaa]
0

Kristìn goes lycklig!

I typ en månad nu har jag ventat på svar från min mamma på om jag sku få norges snyggaste kanin Trampe <3 . Hon har jämt sagt att hon sku tänka på det och att hon var osäker , Nu idag .. sa hon att jag kunde få honom om jag tog hand om han själv , och att det inte gick ut över skolarbetet . Det var okej för mig . Jag har ju redan en hamster men en hamster och en kanin går nog bra att ha . Det är ju ändå en utekanin. Min bästis ska flytta typ den 15 augusti så innan det har jag fått "min" Trampe <3 Jag är så lycklig :D

malinroth
0

Grattis :D vad roligt! Har du nån bild?

Sotis
0

Grattis:) Har du nån bild?:D

ciss
0

Kul :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Vad kul :)

- Mvh Emma

[Eichan]
0

Grattis, vad skojj!

[mangaa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var nyss hos han och kollade :) Joo jag har bild.

KajsaM
0

Vad roligt :D Grattis!

Julliz
0

Gratulerar!

[mangaa]
0

Tack! :D Jag längtar sååå .. Alltså nog har han et bra hem , min bästis tar sig av honom ., men hon är inte så ofta med han .. Hon bara ger han mat och sånt , Jag kommer bruka min tid på att gossa med han och hålla på :) Eller inte dom 3 fursta dagerna , då ska han bara få va i buret också ska jag sitta brevid och prata me han och sånt ;DLängtar såå! Ska låna släp från pappas jobb och hemta buret med , fast jag tänker holda i honom medans vi kör , det tar typ 5-8 minuter i bil .. Jag tänker köpa transportbur men inte änn , inte för den lilla turen ;) Min bästis har Trampe och en till kanin som heter Snoopy , Snoopy biter på kläder och på måndag var jag och min bästis Huldisen hos henne för att se på kaninerna och Cecilie som min bästis som har kaninerna heter tog Snoopy och holde honom mot sin mage också börja han bita i hennes kläder , Hon bara : Biter du mig ? också pussade hon han , Jag menar .. Man ska jo inte belöna kaniner för att dom biter , hon lät inge seriös eller nåt .. Hon är typ aldri med kaninerna .. Jag tror Trampe kommer få det bättre hos mig , inte för att va ego , men asså jag kommer va mycke mer me han och ge han bättre mat , han äter billig gnagerfoder .. Inge bra .. Också är han lite överviktig .. Jag ska få han i bättre form och va ute me han mycke i koppel ;D Han ska få skutta runt och bara njuta livet. Hos Cecilie sitter han i et lite bur , helt blöt och så :( Det är inge bra , var hos han idag och taket på buret är helt snett .. Det är så illa ;( Jag ska måla det och ha stenar på så att det ska bli rakt igen .. Min pappa ska göra ett regntak till buret så man kan he på när det regnar :) också ska vi kanske göra en ny bur .. Men inte med det fursta ;D Jag är så lycklig, har typ bara tänkt på han och pratat om han idag ;D <3 Det har som inte gått upp för mig än att jag ska få Trampe :D

[mangaa]
0

En till bild :) -v-

Teea_
0

Vad söööt

grattis

[mangaa]
0

Tack :)

Jag ska fråga min storebrorsa om inte vi kan hämta Trampe redan idag ;D Mamma sa att jag kunde få han hem när jag ville ;D Min storebrorsa ska köra med släp och hemta buren medans jag sitter i bilen och holder i Trampe , det tar typ 5-8 minuter hem , har ingen transport bur ,. tänker köpa men inte änn , inte för bara den här lilla turen ;) Jag längtar så <3 Ska till han på en timme :D