Sällskapskaniner ifokus
Varje gång jag loggar in här ser jag flera trådar med rubriker som "godaste raden" osv. och jag klarar inte av det mer. Jag älskar detta forumet men just produktionsdelen klara jag inte av. Någon som vet om/när sällskapskaniner iFokus kommer startas? Inget illa ment till någon, jag klarar bara inte att se alla dessa produktionsrubriker tyvärr..
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Niklas skulle prata med sajtvärden här på KiF. Han skulle höra av sig sen om hur det blir. Antingen blir det två olika forum, produktionskaniner och sällskapskaniner, eller så blir kategorin dold igen här på sajten - förmodar jag.
Håller med!
Jag meddelar alla när jag får svar från honom :)
Okej, gör gärna det! Tack! :) Börjar kännas som lite för mycket för min del nu :/
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Istället bara för Produktionskanin ifokus kan man ha Produktionsdjur iFokus?
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Det behövs inte en till tråd ang. detta…
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#5 det är ju en jättebra idé. Det blir nog rätt tomt på ett forum för bara produktionskaniner. Hoppas att någon eldsjäl vill starta upp det.
Varför startas ännu en tråd med samma ämne? Redan två stycken likadana.
Som sagt, jag klagar inte på något sätt. Frågade bara en fråga om när sällskapskaniner iFokus ska startas och om det ska startas. Jag klarar inte alla dessa trådar med alla dessa rubriker. Jag läser aldrig "(x)"trådarna men rubrikerna ser man ändå och det klarar jag inte, tyvärr. Detta är bara vad jag känner, jag klagar inte på någon/något!
22/4-13 JUSTIN BIEBER
#9 svaren finns redan i de tidigare trådarna.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se