Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 434 ggr
Fredagsmysaren
3

En kanins dagbok Del 1

Jag tänkte att vi skulle komma igång ganska nu med min dagbok. Så spännande det ska bli! Okej, nu börgar vi!

Tisdag Juni

Jag har nyss fått vara ute och hoppa. Det var härligt. Jag var ute i Mattes stora Trä-gång, jag har hört av Matte att det kallas BALKONG. Skumt, eller hur?

Hur som helst var det roligt ända tills jag bajsade på deras nya mjuka gröna spån, som dom kallar matta. Då skällde Matte på mig och plockade upp bajset och la det i nån sorts låda, den var lila och stor och fylld med nått grått och papprigt.Där skulle tydligen ochså jag sitta sen. Det var inte kul, så jag ville skoja till det lite och sparkade i det gråa pappriga så att det flög åt alla håll. Matte upskattade inte skämtet. Jag blev belönad genom att få gå tillbaka till buren. Trist! Nu håller jag tassarna för att jag ska få gå ut igen, det var så roligt. Hej då dagboken!

PS. Det luktar skummt om mitt hö. Misstänker att det är nån flaxig flygande grej medd näbb som pinkat i det. Om han kommer tillbaka ska han minsan få se på DUNDER!💣 Hejdå! Rufus

Love my HjärtaRuffe!Hjärta Älskar KIF! Bäst bäst bäst!

Fredagsmysaren
0

Mööf! Kom igen med lite komments, va?

Love my HjärtaRuffe!Hjärta Älskar KIF! Bäst bäst bäst!

camave
0

Jättekul läsning. Fortsätt med det