Ovanligaste kaninen i kullen
Här ska du posta en bild på den mest udda kaninungen som din kaninhona fått av sin kull/kullar.
Teckningen, osv.
Den uddaste min tredje kaninhona Sezzan fick, var Candy.
Hon är den finaste kaninen jag haft, färgteckningsmässigt sett, av alla 12-15 kaniner vi haft.
Hon är inte udda bara för sin hela färg, utan för att hon blev så goddamn ullig me! :D

söt :) har aldrig haft en kull (eller jo fast alla var dödfödda :() så har ingen som var uddast.. :P

Jättesöta kaniner!! Har aldrig haft en kull och där med inga utstickande ungar heller :P

*putt* ingen?

#7 Den svarta och den madagaskafärgade!
Va många ungar din kanin fick. Mina har alltid fått 3 typ ;(

Den brun zobel brokade sticker nog också ut tror jag :P

#10 den vit rödögda, men dt va den som jag gillade bäst:P Fattar inte hur den kunde bli så:P

#10 Åååh, den bruna brun zobel ziamesen! Guud va fint me grå nos, ge mig!

putt!!

14# haha ja det kan an verkligen säga hahah!!

#14 MEN TJENA VILKEN HIMLA TUR DU FICK DÅ :O
Skitgulligt ju att alla är identiska.
Still.. tycker jag ändå om den tredje från vänster.
GE MIG TYP! :D

putt!
nu har min kanin fött :D och det verkar som om det bara är en unge, fast å andra sidan verkar Channie ha fler kvar i magen kanske.. hm… iaf, om det bara är en så är den ovanligast :P fast vi får ju se hur den ser ut sen :D

haha jag sk afå en kull snart

putt igen!!

söta :)
gud va söta alla kaninungar va! gud va sugen man blir ..

Såå söta<3
I min (oplanerade) kull är nästan alla svarta eller blåa, förutom två stycken som ser ut att bli jätteljusa!

Visseligen inte kaniner men tänkte visa ändå hamsterkullen som föddes på Julaftonsmorgonen 2006 här hemma! Alla ungarna i kullen vart Svarta och Mörk Normalfärgade, dvs. mörka färger! Men så kom den EN liten ljus flicka, en liten sö. Creme! Hon stack ju ut pga, av sin färg men även sin underbara personlighet och självklart fick hon stanna kvar här hemma och ska nu snart få bli mamma för första gången!
På bilden Silverdalens Christmas Bell tillsammans med mamma Silverdalens Bianca och resten av syskonskaran!