VIKTIGT ang Skåne träffen
Jag har fått reda på att vi kan ha den hemma hos mig. Min trädgård är rätt stor så alla får plats för då kan vi ju säga kl 13:00 så slipper vi hundar som folk går ut med eftersom mina kaniner är rätt skraja för hundar :P
Går det bra för er andra?

För då kan ni få andressen. Vi bor typ 2 km från parken 
Jag tycker att det låter ganska bra. :) Vad tycker ni andra som ska komma?
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Går bra för mig men undrar vad pappa kommer säga..Vad konstigt allt blev XD
Haha, ja. xD
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Men det är inte lång ifrån parken! :D
Det är bra, får höra vad mamma säger. ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#6 Ja gör du det :P
det låter bra! vad är adressen då? eller du skicka den som mail.. så behöver du inte lägga ut den här. =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
putt*

Går det bra jag tar med min en kompis dit? :)

Ja helt okej :P

*putt*

*puttis*

*putt*
du nicole,, vet du någon buss som går från malmö central till närheten där du bor? eller är det långt att gå med en kanin i transportbur plus 8 kompostgaller från stationen hem till dig?
eller behövs det kompostgaller, för det blir lite bökigt på tåget och allt..? men om det behövs tar jag självklart med mig ;)

det går bra för mig..
Hoppas ni får det kul :D

#17 Tack :P
15# Nej du tar buss nr 4 till bunkeflostrand sedan hoppar av vid en statiol mack sedan går du ner den gatan enda tills en korsning sedan ser du ett stort brunt tegelhus
annars kan jag möta dig uppe vid busshållplatsen :D
nej, jag ska försöka hitta! annars frågar jag bara på vägen! ;) men då ses vi imorgon hemma hos dig kl ett!
tack för bussinfo föresten ;)
hur många blir vi då? vi som skrev oss på listan är det vi som kommer då? puls kompis? :P 

Hoppas ni får det trevligt imorgon! Glöm inte kameran!
tack kajsa, jag höll nästan på att glömma de!!! ;P

Haha ^^,
shit det är väl den 29 ?? eller så jag inte har fel för mig så att det är den 28 ?!?! ehehe ?? :/:S
men ska jag hoppa av vid bunkeflostrand eller ska jag hoppa av på den stationen där jag ser en statoilmack?!

Idag 28 är det Lördag, Alltså INTE när du vaknar imr utan på Söndag ;D
okej!! TACK! :D gud vilken tur att jag har kajsa!! som håller ordning på mig ^^ hihhii!! och att du också är uppe såhär sent ;)

Haha, ja nån måste ju hålla koll på dig Johanna ;-)
hehehe mjo,, sant ;)