Andra sajter på ifokus
Denna tråden är till för reklam för andra sajter på iFokus.
Det är här nattens varelser, vampyrerna, varulvarna och älvorna smyger omkring och lurar på sitt nästa byte. Om ni är intresserade av nattliga väsen så är det här forumet för er. Det är för alla som vill läsa, diskutera eller ställa frågor om nattliga, eller mystiska, väsen.
Välkomna!
Pernilla/Skogselva
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
iFokus. Länk till startsidan för denna sajt" />
Sajten inriktar sig på ledproblem, som reumatism, SLE, Bechtrews, fibromyalgi och andra relaterade sjukdomar.
Denna sida är till för att hjälpa folk att förstå vad reumatism är, och vad man kan göra för att göra vardagen bättre.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Det här är sajten för oss som gillar jättekaniner. Våra tre godkända jättekaninraser är belgisk jätte, tysk jättescheck och fransk vädur.
Välkomna in till Jättekanin iFokus!
Supermysig och jätte kul sajt! Du kan lära dig nästan allt om nallemakeri. =)
En sajt för de som har kaniner med annorlunda (långhårig) pälsstruktur. Teddy, Angora, lejonhuvad & Fuchs.

En sajt som handlar allt ifrån våra vilda svenska kottar till dem tama afrikanska och egyptiska igelkottarna!
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
En sajt för hopp-intresserade ryttare, kan även diskutera mycket annat om hästar också, men hoppning är det som vi ägnar oss åt :)
Twilight.ifokus - Ett måste för alla twilight älskare! ^^
[
](http://www.kaninhoppning.ifokus.se)
Kaninreleterad sajt !!!
En sport för dig som vill ha kul med din kanin och träffa en massa tjejer och killar i din egen ålder!!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Hej.
Jag har precis tagit över Skolvägran efter den förra värden.
Nu har vi nystartat och vill ha flera aktiva medlemmar.
Alla är välkomna, förälder som barn/ungdom.
På denna sajten diskuterar vi om ditt barns skolvägran. Men även allt annat om just skolan är välkommet att skrivas om.
Kika gärna in.
Hoppas på återseende.
MVH Mia/ värd och Medarbetare ingann.
www.pappegojor.ifokus.se -allt med vingar
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Amigurumi.ifokus, en superkul hobby! Jättetrevlig sajt, roligt och trevvligt.

akvariefisk.ifokus.se
är den perfekta sajten för alla akvarieälskare!!
Nu slår vi upp dörrarna inne på http://allergier.ifokus.se/
varmt välkomna in! 
Hejsan.
Är du som jag intresserad utav arkeologi, paleontologi, geologi, museologi och biologi då är Förhistoriskt iFokus något för dig.
Jag som Sajtvärd heter Naima och har en påbörjad utbildning vid Umeå Universitet inom museologi med inriktning mot arkeologi. Sedan barnsbenen har förhistoriskt varit ett stort intresse hos mig och det är med säkerhet som jag kan säga att åtminstonde 9 av 10 varit eller är intresserade utav dinosaurier, sabeltandade tigern, hajar och dyligt.
Vill du veta hur jordens 542 miljoner års resa har sätt ut fram till idag? Då är du varmt välkommen till Förhistoriskt Ifokus.
Med Vänliga Hälsningar
Skuggfolket iFokus har nu vaknat upp ur sin törnrosasömn!
Vi hälsar nya och gamla medlemmar hjärtligt välkomna till denna ventil för de som har skador eller sjukdomar som påverkar livet. Även anhöriga och andra intresserade är mer än välkomna, ni spelar en stor roll ni också!
Med vänliga hälsningar
Sissie (sajtvärd)
medde (medarbetare)
Chestnut (medarbetare)
Vanessa (medarbetare)"
Med vänliga hälsningar
Chess
Inne på Cancer pågår en frågesport, där första pris är Var dags hälsa, en bok om hur man lever en hälsosam vardag.
Välkomna in och tävla! 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Nu slår äntligen djurskydd.ifokus upp portarna för allmänheten!
Där kommer vi ta upp djurskydd, lagstiftning, etologi, välfärd och alla andra ämnen som på något sätt knyter an till vårt djurskydd.
Varmt välkommen in önskar vi bakom sajten! 
Paulina
En sajt om den underbara rasen lejonhuvad kanin!
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#28 Och lejonhuvad dvv 
Vänliga Hälsningar Lina

#28-29 och bara någon blandis som innehåller lejonkanin^^!
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
Hej alla!
Såg på listan att det är okej att göra reklam här för sin nylanserade sajt, så det är det jag gör nu! Den heter Självkänsla iFokus! Den är till för er alla som vill diskutera självkänsla och andra närliggande ämnen/känslor och även få råd och stöd, peppning och liknande. Hoppas ni vågar er in och kommer trivas!
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
MVH John
På Rexkanin pratar vi rex, alla rexade kaninraser är välkomna och självklart alla andra! Vi pratar kanin i almänhet och såklart rexpälsen.
Välkomna in alla kanin och rex älskare!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Cocker spaniel iFokus!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Te i fokus är en sajt dedikerad till alla er te-drickare där ute.
Just nu har vi en tävling där vi ska utse en vinnaren av det mysigaste teminnet, där vinnaren får te och en extra present.
Vi håller även på med en te-cirkel där vi just nu söker nya personer att vara te-konferencier inför nästa månad. Läs mer om vad det innebär i den här artikeln
Välkomna in till vårt digitala tebord!
Är du en Belieber?
Då är du varmt välkommen in till Justin Bieber iFokus!
http://justinbieber.ifokus.se/