är de någon ide att ha cesse
hej jag börjar allt mer drömma om en framtid med marsvinen och känner även att jag prioriterar allt mer tid med marsvinen en med kaninen Cesse. Jag skäms över de verkligen. Jag funderar på att skänka han till ett nytt hem. Med bur och mat och allt i hans bur . Jag är en marsvins människa egentligen. Jag vill skänska bort han. Jag känner mej som en dålig matte och Han behöver mer yta en vad jag kan er bjuda då han är så skuttig och inte kan sitta still knappt.
Synd när man känner så :( men kaninen går ju före, tycker det är bra att du inser att du kanske inte ger allt, många ägare som bara struntar i dom och låter det pågå, gör det du tycker är bäst :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
ja får tänka och resonera med hans husse med. Jag vill bara de bästa är även orolig att jag inte ska hinna med han sen när jag börjar på gymnasiet för innan de flyttar vi till backa till Aneby och då måste jag pendla hit till Tranås där jag ska gå. Fast samtidigt är han så go kanin att jag vill ta tid till han .
Har man inte tid får man antingen skapa sig tid eller skaffa ett bättre hem till kaninen. Man kan inte vara egoistisk i ett sånt läge utan man måste se till kaninens bästa. Gör man inte det ska man nog inte ha djur över huvud taget.
nej jag är inte egoistisk
Verkar som du resonerar klokt. Om du själv känner att du inte kan ge honom det han behöver så ska man absolut se om han kan få ett nytt hem. Ett hem där han kan få allt han behöver 🙂
Pratat med husse och bestämt att jag ska fixa mer tid med ninen :-) . marsvinen har ändå var andra så dom kan vara med varandra när jag är med cesse :-) . ska minst vara med han i två timmar eller tre timmar och sen ta upp han extra typ som när marsvinen springer :-)