Hur gör jag på bästa sätt? (burbyte)
Vi ska åka bort på söndag och vara borta en vecka och segla. Då ska jag lämna Melker till mina kompisar som haft kaninuppfödning och har kaniner nu också så jag litar på att de har kunskap om kaniner. Under tiden Melker är där kommer han att bo i en annan bur som pappa har byggt för att vi vill inte släpa med oss den vi har nu då det inte får plats. Han kommer få med alla sina grejor eller nästan alla, eftersom buren inte är lika stor som den han har nu får inte alla saker plats. Hur gör jag på bästa sätt för att han ska känna sig hemma fortast? Och inte bli förvirrad av att bo i en annan bur en vecka och sedan flytta tillbaka till den första igen? Ska jag lägga i lite av spånet han har i buren nu så det luktar lite "han"?
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Putt
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Lägga i lite av spånet är en bra idé, annars är det nog ingen fara eftersom alla hans saker också har hans lukt. "Huset" är bra att ha samma om det får plats, även toalådan. Försök också inreda nya buren på samma sätt som den andra med att ställa sakerna på samma platser.