(s) Dvärghare med H-bevis
Denna lilla Dvärghare blir leveransklar tidigast 3 Juli. Säljs med H-bevis då hon har ett missbildat öga med nedsatt syn på. Bör nog inte användas till Avel utan främst till sälskap/hoppning :P Finns i Svenljunga men kan tas överallt i hela västergötland ev. till andra ställen i landet också.
350 kr
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Puttar^^
Sara
jätte söt unge :)
Hihi nu är hon tingad…😃
Åh, så kul! :D Dvärghare är en fantastisk ras!
Toppen!! Ja dvärgharar är en väldigt toliga av sej :-)
Sara
#4 - Vad är det som gör just dvärghare till en så bra ras? 🙂
Dom är inte såna som bara sitter still och tråkiga utan lite mer energi :-) vilket gör att dom passar till hoppning. Det blir nog inga problem å klickerträna den :) Uppfostrar man den som unge så blir den som man vill ha dom typ :-)
Sara
Inga direkta myskaniner alltså:P?
Nja.. nu håller jag på med denna ungen väldigt mycket så tror hon kommer bli jätte gosig. Men dvärgharar är lite egna av sej om man säger så ;) väldigt underhållande. Jag brukar iofs inte aitta med mina kaniner i knät så mycket men när jag väl gör det så gillar dom det. :-) Det beror på jut man hanterar dom.
Sara
#10 Har rätt, har en dvärghare hemma som var försummad i över 1 års tid. När vi fick hem henne var hon ett skräckexempel på hur dvärgharar kan bli utan ordentlig uppfostran & ingen aktivering😕
Men sålänge du aktiverar kaninen & håller på med henne ofta ska det inte inte vara några problem🙂
(Dom är supersnygga när dom vuxit upp😍)
Finns fortfarande kvar till salu^^
Sara
#12 Hade gärna tagit henne om vi haft plats❤️
Har 19 kaniner nu så det är lite trångt😊
#13 Oj, ja det var en del kaniner ;) Hoppas någon vill ha henne iaf…
Sara
#14 Med hennes föräldrar? Det e klart!❤️
Skulle inte monstermash ha henne?
#16 Nä, blev inte så tydligen.. :/
Sara
#16 - Nej.
På vilket sätt är hennes öga skadat, ser det normalt ut?
Bor dock i Värmland 😕
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
#19 Det är typ missbildat och blått så hon är blind :p Kan säkert fixa transport dit om du är intresserad^^
Sara
Jag är helt kär sara..! :D
#21 Då tycker jag att du ska försöka övertala din pappa ;-) Du har ju bara en ninis nu. En liiiiten kanin som är som en hamster gör ju inget ;)
Sara
#22 ja jag tror nog inte att det är några problem..! :D
Toppen Sara! Säg till när du bestämt dej ;)
Sara
Har träffat mamma och pappa kanin och de är underbara! Hade lätt tagit ungen om jag hade kunnat men nån gång ska jag har en Sid+Zelda bebis!
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
Nästan helt bestämt mig! Ska bara dubbel kolla så allt fungar osv! :D
#25 Det kommer fler bebisar i framtiden om så nångång lär du få en "Zild" bebis ;) #26 Bra Sara! Den kostar ju 300:- men vill att du betalar 100:- som tingningsavgift så jag vet säkert att du bestämt dej :-) Så säg till när du bestämt dej.
Sara
Alltså då behöver du bara betala 200kr när du köper henne. Menar absolut inte något extra. :)
Sara
Om inte hon skulle köpa henne, så är jag ev intresserad :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#29 Jag hör av mej till dej om hon inte blir sålld!
Sara
Ja! Jag ska ha en Zild!
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se