Gissa färgen?
Är otroligt dålig på färger, men kan det inte vara viltgul? :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
satin tror jag att det är iallafall
Frida
Är satin en färg? :O Jag trodde att det bara var en pälstyp! :-)
Hälsningar,
ja det är det men jag sa satin är det iallafall. jag mena int att jag trodde att det var det den var ville bara tillägga.
Frida
Jaha! Ja, man ska ju lära sig något nytt varje dag! :-)
Hälsningar,
Ser för ljus ut för att vara viltgul tycker jag.
Isabella kanske? Är värdelös på färger.
Nej inte isabella, dem är mer åt det grå-blå hållet… Väldigt ljus viltgul kasnke?
/ Angelica
Silver viltgul?
Viltgul? Kamerablixt + satinpäls kanske får färgen att se ljusare ut…
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
en kass bourgone satin, eller en väldigt sotad viltgul satin? Satin ser den iaf ut att vara
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Jag tycker inte den ser ut att vara satin, däremot håller jag med #8 om en silver viltgul eller en viltgul med massa vita hår :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
Jag tycker egentligen inte att den ser viltgul ut, snarare viltkanel. Men eftersom det stod gissa färgen och inte färghjälp, så trodde jag att ts visste vad den är för färg ;)
Troligtvis inte silver eftersom det är så ojämnt.
Vad är föräldrarna och deras föräldrar för färg?
#13 Det var väl mer färghjälp jag var ute efter, rubriken blev lite förvirrande.
Mamman är bourgogne(stavning?), systrar till mamman är Zobel blå/grå och pappan är Zobel Grå.
Ok. Helt hundra på att den är viltfärgad i alla fall. Gul i någon variant (viltgul, bourgogne, viltkanel). Om ingen av föräldrarna är silver så har nog ungen mycket vita hår helt enkelt. Det blir så ibland, vet inte varför.
Har ingen koll på färger alls, men min oprofessionella gissning skulle vara viltbeige eller viltgul.