Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 425 ggr
[cindy2013]
0

Kaninen kissade på soffan

Min hermelin hane kissade för några dagar sedan på soffan, det är första gången som det har hänt. Någon som har varit med om samma sak? Undrar vad det kan bero på? Han har varit med matte på soffan tidigare och det har aldrig varit några problem, nu kommer jag inte att ha kaninen i soffan igen. Blev förvånad när jag kände något blött i soffan :(

ninor
0

Hur gammal är han?

Min hane började kissa i soffan, och speciellt på mig, när han blev könsmogen och det flyttade även in en hona. Gick inte ens två sekunder innan det att jag satt mig i soffan innan jag var dygnsur. Men han är nu kastrerad, och sedan dess har det inte skett en enda olycka :-D

[cindy2013]
0

Han blir tre månader 5/7, så mycket ung=)

ninor
0

#2 Kan bero på att han börjar bli/är könsmogen då.

tesushie
0

tror som #3 men annars kan du ju testa lära honom gå på låda och även sen om han fortfarande pinkar i soffan ta med lådan och ställ den i ett hörn av soffan setta funkade för mig tills jag kastrerade min

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

slarvigt
0

Min kanin började också kissa i soffa och sängar när han blev könsmogen. Jag kastrerade honom då, vågade ändå inte låta honom vara i soffan så väntade några månader. Nu har han fått vara i soffan ibland i ett år och kissar och bajsar aldrig där :)

[cindy2013]
1

Okej, ska testa med låda.. vill inte kastrera honom:)