Blåögd teddyhane / pekingteddy sökes
Jag söker en blåögd teddydvärgvädur / alt. pekingteddy tillsalu (unge) , om transport går att ordna , om det inte är för långt bort från mig men kanske kan ordna transport själv beroendesvis på vart det är ! :) PM:a eller skriv direkt i tråden . Skriv gärna om du har en hemsida, vart du finns mm .
mvh

ska du fortfarande ha en ifrån mig då? :)
#1 Såklart, Mia ! Du behöver inte vara orolig ! En unge kommer vi iallafall att ta från dig , så du kan vara helt lugn ! Söker bara efter en till blåögd , har nämligen inte så många sådana hemma . :)
Är det ingen som har någon blåögd teddyhane tillsalu ?? :(
vart bor du?
#4 Jag bor i Södermanland . PM:a gärna om du vill diskutera mera ang. det ! :)

#6 Hon säker en teddyvädur :)
#6 Precis som Frihetens sa ..
#7 Ja, precis tack Frihetens :)
#5 Jag har ingen, söker en hane själv, fast bara för parning inget köp.. undrade bara vart du bodde för jag kanske kan hjälpa dig hitta någon söting ;D Du vill bar ha teddyvädur? Ingen typlejonhuvad vädur eller dubbelmanad eller någonting sånt ;P ?

#7 Ahaa *pling* :)
Letar du fortfarande ? Kram kusinen
#11 Japp ! Men inge napp ännu .. :( Verkligen INGEN ! som har ?? :(
väntar smått inom dom närmaste dagarna ;)
kommer troligtvis bli någon blåögd där. Dock är kön rätt lång (men oftast så hoppar en del av när det börjar närma sig för dom stälde upp sig för ett tag sen eller så.) och ungarna är inte födda än ;P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
finns i skåne. www.freewebs.com/jetaimeskaniner
Jag har en liten hane som eventuellt är till salu, blåögd liten japanwienertecknad. Annars har jag flera kullar på gång! Bor söder om sthlm. Frakt går att ordna då de ungarna som är tingade ska lite varstans i Sverige :)
Min hemsida är Åsgränden's Kaninuppfödning
#13 Ja , det låter bra ! Du kan PM:a mig ang. det ! :) Är nog isf intresserad om transport skulle gå att ordna !
Putt ! :)
#16 hm.. det är nått skummt för jag kommer inte in på din sida :S
#18 Ja , juste .. Jag har ju jätteproblem med det själv . Kan inte gå in på nåt på min sida .. Men jag kan PM:a dig så kan du svara mig där .. Så kolla din inkorg x)
Puttar upp tråden i letandet ! Är det verkligen ingen ??? :(
Lycka till med letandet :) Ger bara ett tips? hittade min ena kanin genom söka på google '' kaninuppfödning på ….. '' SÅ hittade jag min INka ;)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Puttar upp tråden ..
Puttar upp tråden ytterligare en gång .. :)
#24 Det är inte så lätt .. Det finns nästan inga tillsalu och kölistorna är långa ….. Så jag har faktiskt kollat

Jag har inte såå långa kölistor på mina teddyvädurar. Får en kull typ i morgon om allt går bra, och ingen har direkt sakt att dem vill ha en unge ur den kullen. Pappan är svart wienertecknat blåögd m havanna anlag, mamman är madagaskar med wiener blåögd och havanna anlag. Blir troligen någon blåögd.. kanske:)