Annons:
Etikettnamnförslag
Läst 406 ggr
Perny06
2020-07-08 00:42

Namn

Hej, jag vill gärna ha NAMNFÖRSLAG på en liten kanin tjej. Skriv alla era kanin namn. Så kanske jag får idé av just ditt namn🥰

Annons:
Samantha__12
2020-07-08 12:29
#1

Leya, Fiona, Bell/Bella, Trixie.

Arcade-Foodie
2020-07-08 13:14
#2

Mineral tema: Emerald, Jade, Pearl, Safir, Amber, Esme, Ruri, Coral, Ruby, Onyx och Silver. Blommor: Rose, Ivy, Iris, Daisy, Viola, Violet, Lilja, Jasmin, Dahlia, Amaryllis, Aurora, Mynta, Malva, Tuva, Ilana, Willow, Flora, Poppy. Naturen: Aurora, Dawn, Storm, Darya, Assana, River, Rain, Talia, Aria, Misty, Sky, Stella, Gaia, Terra, Sienna, Savannah, Luna, Diana. hmm, kan komma på fler teman men de får räcka med namn 🤣

Perny06
2020-07-08 13:31
#3

Tack snälla! Kom gärna med fler namn! Jag kan aldrig bli less på att läsa namn å hitta det rätta. Just nu heter hon kling pgr hon och hennes bror rymde när dem va nån vecka gammla och ägaren höll nästan inte på att hitta dem

[EM_L]
2020-07-09 18:28
#4

Grekiska och romerska mytologi namn: Diana, Dafe/Daphne/Daphney, Hera, Juno, Iris, Artemis, Asteria, Hekate, Hestia, Afrodite, Venus, Bellona, Athena, Minerva, Ceres, Demeter, Nike. Namn från filmer, böcker och serier: Hermonie, Luna, Thalia, Isabella/Bella, Belle, Rapunzel, Bianca, Rosalie/Rose, Chiyo, Kokomi, Mera, Imu, Kikki, Arietty, Shiemi, Izumo, Nariko, Kayo, Ariel. Andra random: Mira, Fluffy, Saga, Sotiz, Tindra, Piggelin, Mangnum, Mercedes, Akleja (blomma), Amy, Syren.

Perny06
2020-08-15 15:17
#5

Tack för alla namn! Jag valde att kalla henne för Coral! Så hon heter Coral❤️

Upp till toppen
Annons: