Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 410 ggr
flocken
7/1/20, 9:04 PM

Intressekoll kastrerad hane. Kalmar län

Jag kommer på lördag ta hem en hane, ett vanvårdsfall. Bor i en transportbur just nu o gjort det i nästan 1 år. Har end sett bilder på honom. Vet ej skicket. Kommer tas snarast till min vett för hälsokontroll samt kastrering. Hittar jag inte rätt hem får han stanna. Bild finns men skickas end via pm. Intresserad av att hjälpa denna kille så han får ett bra liv? Hör av er.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Minxx
7/2/20, 9:31 PM
#1

Hej! Intresserad av att veta mer om den lille killen ☺️

flocken
7/3/20, 4:36 AM
#2

Jag vet absolut ingenting om honom. Ska till vett på tisdag för hälsokontroll och kastrering om han får ett ok på hälsan. Bild finns men skickas end privat.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
7/4/20, 1:50 PM
#3

Nu är killen hemma o installerad i en bur. Finns en del att hjälpa honom med. Men vid första ögonkastet väldigt snäll

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
7/14/20, 10:22 AM
#4

Ej aktuellt längre. Han stannade hos jourhemmet

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: