Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 296 ggr
Samantha__12
2020-05-30 22:13

Hane söks:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej söker en kanin hane som är kastrerad till min 3 åriga kanin hona Trixie. Trixie är en tam och jätte gullig, snäll kanin hona hon har aldrig bitit oss eller skafat oss på något sätt. Hon älskar att springa runt i mitt rum och vara hela dagen ute och springa på våran gräsmatta. Brukar även gå på promenad med henne. Tar hand om henne jätte bra! Men nu eftersom vi har byggt en varm och fin utebur känner hon sig änsam på nätterna och när vi inte är hemma. Uteburen är stor att 2 kaniner får plats i den bra, hon får även massa ny hö varenda dag. Jag är en person som tar hand om Trixie på en jätte väl sätt, hon får skutta runt hela dagen och gnaga på olika saker. Lär henne olika trix men väldigt svårt, hon kan några som är ganska änkla men hon är jätte duktig på det. Har tänkt på att om jag köper då en hane till henne så att hon kan ha det kul tillsammans med henne. Har även tänkt på en plan B om de inte skulle gilla varan den är då att han får vara i inneburen men såklart så skulle jag försöka varenda dag att få de att gilla varann. Om ni har någom eller känner någom som söker en ny ägare till sin kastrerade hane skulle jag och Trixie bli jätte glada om ni hör av er till mig. Bor utanför göteborg så söker en runt göteborg eller i göteboerg. Tack! //Samantha

Annons:
Upp till toppen
Annons: