Annons:
Etikettminneslunden
Läst 427 ggr
[EM_L]
2020-02-29 22:25

Vila i Frid Mira Maybelline

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken j*kla skottdag… Den 29 februari 2020 så lämnade min älskade Mira jordelivet. Jag hoppas att du skuttar på de gröna ängarna och äter så mycket äpplen, röd paprika och päron som du vill. För det älskade du. Jag hoppas att du kan skutta och springa. Utan att ha ont. Jag hoppas att du är fri. Glöm bara inte hur mycket jag och din husse älskar dig . Du lyste upp mina dagar och gjorde så att kaniner blev det djuret som låg extra tight till mitt hjärta som är brutet och ännu en del saknas. Den delen är du, Mira Maybelline. Vila i Frid min lilla paprika galna pälskling. Mira Maybelline 12 December 2013 - 29 Februari 2020

Annons:
Maleficum
2020-02-29 22:37
#1

Beklagar sorgen!

Vila i frid lilla Mira!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Pyttelite
2020-02-29 22:41
#2

Så tråkigt - det är hemskt att förlora ett husdjur!

Mira har det bra men är på en annan plats nu.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


[EM_L]
2020-02-29 22:46
#3

#1 & #2 <3 Kan inte blunda och försöka att somna utan att se henne när jag blundar. Hon var verkligen betydelse full och är fortfarande det.

[EM_L]
2020-03-01 11:50
#4

Känns verkligen konstigt. .. så tomt. Vaknade i morse och så fort jag hade rest mig upp från sängen började jag att gråta. Det finns ju ingen jag går till på morgonen längre… Burarna är städade och urtvättade. Hus är tvättade och ett har jag skruvat isär (det som är skyldigt för bensträckningen) för att bygga en säker ramp till burar med högre galler. Hon ligger i en av mina gråa hoodies som jag älskar och använt mycket. Hon kan gott få den. Begravningen blir idag eller imorn efter skolan. Tills dess lyssnar jag på Diamonds av Rihanna som jag tänkte på när pappa kom in i mitt rum och meddelade den dåliga och hemska nyheten… den låten kommer alltid att kopplas till min lilla Miris♥

[EM_L]
2020-03-01 17:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu ligger hon begraven på min systers koloni. Kan inte tänka mig en bättre plats än under ett äppelträd. Hon fick också det finaste äpplet jag hittade i affären och så tändes ett ljus vid graven som nu är hemma och kommer att tändas varje dag.

Maleficum
2020-03-01 19:47
#6

#5 Väldigt fint!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
Pyttelite
2020-03-01 19:53
#7

Mycket fint ordnat. ❤️


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Upp till toppen
Annons: