Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 478 ggr
malvaanderberg
1/8/20, 1:18 PM

Dvärgvädurs hona söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tyvärr tagit beslutet att ge min lilla Mila ett nytt hem pga att hon förtjänar mer tid\kärlek än jag kan ge henne. Hon är en 11 månaders chinchilla tecknad dvärgvädur med mycket personlighet. Hon är väldigt lekfull och älskar att springa runt och göra ”glädjeskutt” Mila är mycket kärleksfull mot de hon känner sig trygg med och kommer ofta och möter en vid dörren när man kommer hem. Hon kan verka lite aggressiv när man först möter henne eller när hon är är utanför sitt revir men så fort man lär känna henne så är hon ett riktigt charmtroll. Hon är ingen kanin för små barn utan behöver en ansvarsfull ungdom/vuxen att ta hand om henne, och som är påläst och kunnig. Mitt ända krav är att hon får gå lös i antingen en kaninsäkrad lägenhet/hus eller i ett kaninsäkrat rum. Hon är rumsren och utför sina behov i en kattlåda där hon också har sitt hö, hon dricker från en skål och får sallad en gång om dagen. Hon biter inte på mattor men kan tugga lite på soffan om hon får chansen. Mila älskar att bli kliad på huvudet och bakom öronen, så kan hon ligga i timmar och bara njuta men är inte ett jätte stort fan av att bli upplyft. Hon är väldigt matglad och äter de mesta. Hon tycker inte om andra kaniner så hon ska vara ensam (om de inte finns nån snäll katt/liten hund i huset för dom har hon inget problem med). Hör gärna av er till min Mail malva05anderberg@gmail.com om ni skulle vilja ta över Mila och ge henne ett kärleksfullt hem. Jag ger bort henne gratis och skålar,leksaker,toalett,peepads till toalett,toalettpellets ingår. Skriv gärna så mycket information som möjligt om hur ni kommer ha henne,er erfarenhet osv. Om ni vill ha mer informstion/bilder eller har frågor så hör gärna av er. Mvh malva

Annons:
emmachau11
1/12/20, 10:28 AM
#1

Har ni nån pris eller så på kaninen?❤️

malvaanderberg
1/14/20, 10:45 PM
#2

hej! Jag skulle säga att jag sätter ut henne för 200.

malvaanderberg
1/14/20, 10:47 PM
#3

Vet om att de står att hon är gratis i inlägget men det fungerar tydligen inte att ändra. Hon kostar i alla fall 200! Mvh malva

Upp till toppen
Annons: