Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 541 ggr
Hollie1996
9/25/19, 9:46 AM

Kaniner i lägenhet?

Hej! Jag har 3 kaniner som just nu bor ihop i en liten Hage på 16 kvadrat. Dom trivs superbra. En av dom har bott inomhus innan och det funkade bra. Nu ska vi flytta till en lägenhet och jag vill såklart ha med dom om det funkar. Hur har ni inrett för era som bor inne? Vill gärna ha lite inspiration. Dom kommer få ett rum för sig själva.

Annons:
Arcade-Foodie
9/25/19, 7:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Odins hörna i köket, han har också en katt tunnel som inte är med i bilden och några små kaninleksaker.

[EM_L]
9/26/19, 7:22 PM
#2

Har inte bild.

Men Mira som är ute i mitt rum dagarna har kartonghus, två småhus och en typ trä  låda  som står lutad mot kartonghuset.

Namiko
9/27/19, 10:22 AM
#3

Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild när jag är färdig med att organisera min lägenhet för just nu bor min kanin där han får plats :P

Jag har en halv bokhylla där han har sin höhäck och toalåda. Det är hans privata område där dom andra djuren inte får vara. Det är mitt försök till att minska spridningen av hö i lägenheten. Utöver det har han, tillsammans med dom andra djuren, liggplatser utspridda i lägenheten.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Upp till toppen
Annons: