Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1599 ggr
Idahamstern
8/25/19, 9:34 AM

Kaninungar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fick min kanin åtta stycken kaninungar! Här tänkte jag lägga ut bilder och uppdateringar om kullen. Två av ungarna är redan tingade. Men om du är intresserad av en unge är det bara att höra av sig! Ungarnas föräldrar: Gösta (pappa) Färg: Winertecknad isabella Kön: Hane Ras:Dvärgvädur Född: 4/6-2018 - Rak: lätt-1 pinne Krok: lätt-1 pinne Höjd: ej elit Längd: ej elit Gösta är en kanin med väldigt mycket fart och energi. Han älskar att få uppmärksamhet och att få vara i centrum, men när man klappar honom så tar det inte lång stund innan han har lagt sig ner och slutit ögonen. På kaninhoppningsbanan brukar han ha bra flyt och vara väldigt snabb! - Tussen (mamma) "The Jumping Dot" färg: wiernertecknad svart kön: hona ras: dvärgvädur Född: 14/9-2018 - rak: lätt krok: lätt-1 pinne höjd: ej elit längd: ej elit Tussen är en kanin som älskar att bli klappad  och gosa, hon är väldigt matglad och äter det mesta. hon älskar att få komma ut i hagen och springa och göra glädjeskutt. Hon älskar att hoppa både krok och rak! Tussen är jättesocial och kommer framspringande direkt när man går förbi hagen/buren. Foto: Emelie Wikman

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Bubbetorpskaniner
8/29/19, 8:14 AM
#2

Åh så kul, längtar efter att få följa dom 😍

Idahamstern
8/31/19, 5:27 PM
#3

#2 Tack så mycket! Jag kommer lägga ut lite mer bilder på de när de börjat ta sig ur boet. Nu är ungarna iallafall 1 vecka gamla:)

Idahamstern
9/24/19, 6:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Nu är kaninungarna drygt 4 veckor gamla:) 5 av 8 kaninungar överlevde😊 De är väldigt sociala och mysiga precis som mamman.

Idahamstern
10/6/19, 8:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Fyra ungar har hittar hem, alltså är det fortfarande en unge som söker hem. Det är en helgrå hane, han är jättesnäll och social och älskar att bli klappad och brukar hoppa upp i ens knä.

Rydén91
10/11/19, 8:27 PM
#6

Såå mysigt med kaninungar😍

Annons:
Upp till toppen
Annons: