Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 982 ggr
Iisaa123
8/2/19, 1:56 PM

Kaninslott

Hej jag letar efter ett kaninslott i trä! Googlar man på Bunny castle så hittar man massor från USA etc men hittar absolut ingenting här i Sverige :( måste man bygga ett helt eget själv? Har en frigående kanin i lägenheten och vill att han ska ha någonstans o gömma sig och komma upp lite då han gillar att kika runt.

Annons:
Arcade-Foodie
8/2/19, 2:32 PM
#1

Vissa kaniner gillar att gå upp i katt träd, du kan bygga själv eller beställa något från etsy :3 Blir ju billigast att bygga själv eller skaffa ett katt träd som passar åt en kanin☺️

Ulvelin007
8/2/19, 8:47 PM
#2

Bygg själv, både billigare och miljövänligare

felicia_floppsi
8/5/19, 6:00 PM
#3

Jag tror att det finns på zoo plus eller vidaXL

Malin.s
8/6/19, 6:40 PM
#4

Maximskaningard på Instagram säljer nått hus som är stort(vet inte om du räknar det som ett slott)Men du kan ju kolla och se om det liknar det du vill ha.

Emte
9/10/19, 10:32 AM
#5

Jag har också min kille lösgåend eoch kastade ut hans tråkiga bur för länge sen. Då jag även tycker det är kul med inredning och gillar när allt "smälter" in så byggde jag om ett köksskåp från IKEA, tror det kostade 300 kr sen sågade jag ut ett hål så han kommer in och ut och satte på gångjärn uppe så jg kan öppna hela "framsidan". Kan tänka mig om du "måste" bygga något själv kan du använda stommar från IKEA och sen smycka ut dom och bygga utseendet som du vill :)

Upp till toppen
Annons: