Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 887 ggr
NellieJonsson
2019-07-08 22:48

2 kaniner till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Tyvärr tar livet några riktigt drastiska svängar, och nu har mitt också gjort det. Därför har jag med stor sorg beslutat mig för att jag måste sälja mina två kaniner, Skott och Knopp. Skott (vit) är en ett år gammal rex kanin hane som ääääälskar människor mer än allt annat. Han är otroligt social, jag har aldrig stött på en så orädd och sällskaplig kanin förr, och han hoppar gärna upp i knäet (eller axeln) på en om man sitter med honom i soffan. Han kommer ofta om man kallar på honom och bara älskar all uppmärksamhet han kan få. Han är snäll att lyfta, klippa klorna och kolla tänderna på. Planen var att kastrera honom och låta han och Knopp bo ihopa, men just nu är han inte kastrerad. Knopp (brun) är en 15 veckor gammal rex hona. Hur söt och snäll som helst och börjar redan bli social och orädd här hemma hos oss, trots att vi tyvärr bara har fått ha henne i några veckor. Vi skulle göra allt för att få behålla dom båda, men som jag sa så kommer ibland livet ivägen och saker blir inte som man tänkt sig. Kaninerna säljs ihop med sina burar, resterande pellets och hö och även småsaker som vattenflaskor och hus osv. Dom finns i Trelleborg, Skåne men vi kan tänka oss att köra en liten bit om det är så att man vill mötas och hämta upp dom halvvägs. Prisidé: 1000 kr, men hemmet är viktigare än priset. Läget är ganska akut, så om du tror att du har ett hem att erbjuda så tveka inte att höra av dig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: