Annons:
Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 682 ggr
Bambica
2019-06-03 12:35

Hatar mitt liv just nu...

mitt hjärta krossas av att ens behöva skriva det här meeen… jag har två kaniner hemma, haft dom i fyra år och älskar dom över aaallt annat. Tyvärr så har jag börjat reagera på hö det senaste året. Jag blir otroligt täppt i näsan vilket har börjat bli obehagligt. Värst är det på natten. Jag har provat med hö kuber och mera pellets/grönt i fem månader nu men det har inte gått så bra då dom verkligen saknar hö och jag kan inte bara sluta ge dom :( Nu undrar jag om det finns någon gård som tar emot kaniner. Bara där dom springer fritt (då dom inte har bur här hemma!) och har andra kaniner att umgås med. Jag skulle absolut betala för dom varje månad, täcka deras kostnader och vilja besöka dom ofta!! :( Jag bor i Stockholm och om ni vet någon som tar hand om hemlösa kaniner (ej omplacering!) skriv gärna!

Annons:
Russinlimpa
2019-06-03 13:12
#1

Rekommenderar gruppen Friare kaninliv på Facebook, dem har även en köp och säljgrupp. :)

tiger tok
2019-06-03 17:51
#2

Kolla med 4H gårdar i Stockholm. Då kan du ju se hur de får det, och kan säkert komma dit och hälsa på.

Arcade-Foodie
2019-06-03 18:55
#3

Va tråkigt, har själv gräs pollen allergi och reagera på mina kaniners hö väldigt ofta. Sällan att jag inte reagerar. Hoppas att du hittar ett bra hem åt dina sötnosar.

Upp till toppen
Annons: