Annons:
Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 897 ggr
AmandaEkegren
5/31/19, 11:08 AM

Bra seltillverkare?

Hej, 

Jag har kollat runt lite efter kaninsele, men hittar inga inlägg nyare än 2014 som uttalar sig om kvalitet/passform hos selar. Eftersom folk utvecklas undrar jag: Ni som har köpt sele senaste året - var beställde ni ifrån och hur var selen?

Annons:
lykta
5/31/19, 11:15 AM
#1

Har beställt flera selar från bla Emmchens selar och Emmas selar. Båda mycket bra kvalitet och kommer i framtiden beställa fler från dom.

Morötterna
5/31/19, 1:08 PM
#2

Beställer endast från gyllengardendesign!

Nea00
6/3/19, 9:06 AM
#3

Jag tillverkar selar till bra priser i mycket bra kvalité och mycket fina i utseendet. Min leverans ligger på några dagar. Välkommen att beställa! IG: linneasselar. Hemsida: linneasselar.weebly.com

Arcade-Foodie
6/3/19, 9:36 AM
#4

Beställt från kristinalundberg01 på Instagram, är riktig nöjd med selarna ☺️

Peak303
6/6/19, 10:47 PM
#5

Selar: Emmchens
Koppel: Milleniums

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Kanin080808
6/6/19, 10:52 PM
#6

Jag köpte från ebbas selar och linneas selar

Annons:
Russinlimpa
6/6/19, 11:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag köpte nyligen från Linneasselar på Instagram. Extremt nöjd med både selar och koppel. Köpte två av varje, selarna efter mina egna mått då jag inte visste vilken storlek mina behövde. 😁 Jättetrevlig tjej som erbjuder många olika modeller av selar, många olika band att välja på, allt känns väldigt bra i kvalitet och så snabb leverans trots att jag bor i Västerbotten. 😍 På bild är hanens sele och koppel, en y-sele med vitt mockaband. ☺️

Upp till toppen
Annons: