Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 797 ggr
T0vve
2019-05-22 18:03

Hermelin sökes.

Hej!

Jag letar eventuellt efter en kanin då jag flyttat ut på landet och kan ha den ute då jag tidigare känt av allergi. Jag ska noga testa allergin innan jag hämtar hem en kanin såklart men givet att det verkar gå bra så söker jag efter en hermelin. 

Jag vill endast köpa av en seriös uppfödare och då menar jag inte att jag utesluter uppfödningar på hobbynivå eller liknande. Jag är inte ute efter utställningskanin utan endast sällskap i första hand så h-bevis duger bra.  Det jag menar med seriös uppfödare är en som verkligen lägger ned tid och kärlek på varje kanin. Jag vill ha en kaninunge som blivit hanterad sedan dag 1 och är van vid människor och gärna även introducerad för hund, vilket inte är ett krav utan ett plus. 

Det jag söker är en hane, helst en unge men vuxen kan också gå bra. Färg spelar ingen roll men gärna svart, vitblåögd eller någon fin wienerteckning. Gärna närliggande län kring Östergötland eller Sörmland.

Tove Pettersson - Zoorinas kaningård

- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: