Annons:
Etikettkullplanering
Läst 734 ggr
GraceJ
4/18/19, 9:18 PM

Vad tycker du är bäst?

Hej allesammans☀️

Funderar på Att ta en kull, men undrar vad Vilken ras? köpare är mest intresserade av?

Vad skulle ni helst köpa?

Annons:
Morötterna
4/18/19, 9:20 PM
#1

Beror helt på, vad jag ska använda kaninen till, föräldrar vad kullen satsar på ex.

Arcade-Foodie
4/18/19, 9:49 PM
#2

Jag älskar hermeliner men det är bara för att de har allting jag vill ha. De kan vara extrem gosiga och extrem lekfulla, i allafall har båda mina varit det och varit från 2 helt olika uppfödare. Men gotlandskaniner verkar vara väldigt intressant ras med ☺️

[Svea&Sabina]2
4/18/19, 10:12 PM
#3

Liten rex eller holländare :)

tiger tok
4/19/19, 12:39 PM
#4

Har haft lejonhuvad, dvv och gotlänningar just nu. Den lejonhuvade var utan tvekan en enmanskanin och krävde att man hade en del erfarenhet. Dvv är en otroligt härlig ras, mycket personlighet, passar bra som första kanin. Gotlänningar är aktiva, lättfödda, väldigt modiga och nyfikna, en rolig ras som är väldigt trevlig!

Haruki_springflower
4/23/19, 12:05 AM
#5

Jag har haft kaniner i år allt ifrån dvärgvädur, vädur, hermeliner och liten rex. Tycker inte dvärgvädur är något att satsa på. Det finns redan så många uppfödare och om det inte är någon speciell färg kan det vara svårt att få dem sålda. Hermelin är lite likadant finns så många av dem så dem är så små och söta. Både dvärgvädur och hermelin måste man vara noga med seriösa köpare då det ofta blir barnfamiljer som tröttnar när kaninerna inte är små och söta längre, tyvärr. Satsa på någon annorlunda färg på hermelin då det är annorlunda och finns ganska många en färgade eller tan. Men skulle säga att liten rex är bäst. Då det är en väldigt underbar ras men också så är det stor intresse just nu. Jag själv letar efter en liten rex hona men då alla ungar ringas så snabbt eller är bokade i förtid så är det väldigt svårt. Så jag anser att det är brist på liten rex uppfödare och har det som erfarenhet när jag skulle köpa min liten rex kille på 1 år som jag har nu. Så det är stort intresse och dem är helt underbar ras, men väldigt hoppiga och gräviga så om dem är ute, HA BRA BUR OCH Hage!!

Hamstertjejen123
4/23/19, 2:48 PM
#6

lejonhuvadkanin ligger nog längst upp på min lista! min lilla Meja <3

sen kommer dvv då min andra kanin dumbo är det och är en väldig goskanin!

Annons:
Malin.s
4/23/19, 3:00 PM
#7

Lite rex är en super härlig ras

Upp till toppen
Annons: