Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 591 ggr
MoasKaninNamn
4/12/19, 10:52 AM

Kanin Köp

Jag ska köpa en kanin, Vad är bäst?

Annons:
Arcade-Foodie
4/12/19, 11:42 AM
#1

Adoptera en äldre kanin, någon som behöver ett nytt hem eller köpa en kanin från en uppfödare :)

Morötterna
4/12/19, 1:02 PM
#2

Läs på mycket, stressa inte, tänk ut Vilken ras?, storlek temperament du vill ha. Vad ska du ha kaninen till, behöva HB eller stamtavla? Unge eller vuxen? Hona eller hane?? 1 eller 2? Men viktigaste är att läsa på allt du kan :) Lycka till :)

Kanin.älskaren
4/12/19, 3:18 PM
#3

om du bor nära stockholm så kan du åka till kanin hjälpen och adoptera en ksk

Namiko
4/12/19, 4:17 PM
#4

Jag antar att du är ute efter en kanin till Avel eftersom du ville avla på din andra kanin. Då bör du leta reda på en seriös uppfödare inom den ras du är intresserad av, nämn att du är intresserad av Avel och lyssna på vad uppfödaren säger. Var inte rädd för att ställa frågor.

Är du bara ute efter en sällskapskanin till, leta reda på en omplacering vars ras och personlighet passar dig.

Oavsett vad du gör, stressa inte, det kan ta tid att hitta rätt kanin (och rätt uppfödare om du väljer att köpa från en). Jag letade i ett år innan jag hittade min kanin och det var helt klart värt det.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Peak303
4/16/19, 8:45 PM
#5

Beror helt på vad du vill ha kaninen till.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Upp till toppen
Annons: