Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 984 ggr
[xx-juvelen-xx]
2019-03-03 02:00

Två kaniner i Västerbotten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Heej vi la ut en anons på mina 2 dvärgvädurs honor på 1,7 månader ungefär som. Vi söker nytt hem till PGA platsbrist och jobbiga beslut. en bur, transportbur, matskål, toa, pelets, koppel, en påse hö, vatten flaska, ingår även Dom säljs i västerbotten pga plats brist som sagt var och det står mer på blocket så om någon i västerbotten söker kaniner, så har vi två kaniner till salu som vi behöver få sålt så fort som möjligt, Priset är 900- 850:- för kaninerna samt alla tillbehör. Jag har tänkt på detta ett långt tag men eftersom vi har platsbrist vill vi gärna ha sålt dom ganska så snart, dom som kaniner är vänliga, bits inte, man får klappa samt bära dom, dom går att lära in trix med lite tålamod, Belle (bruna) brukar sätta sig i ens knä ibland. Nea: , hon brukar ge en ett gott skratt då och då. dom e värkligen super fina kaniner men det tar plats o vi har inte tillräkligt, miljön är ba stökig då dom bor i mitt rum o mitt rum är ganska litet så tror att någon med lite större rum skulle vara perfekt, bur ingår som sagt, läs mer på blocket om ni är intresserdade: https://mobil.blocket.se/annons/vasterbotten/tva_dvargvadurshonor_inkl_transportbur_o_bur_/82821870

Annons:
Morötterna
2019-03-03 08:45
#1

Är det inte du som söker en kompis pt den ena kanin?

[xx-juvelen-xx]
2019-03-03 15:01
#2

#1 ja det gör jag, men mina 2 andra passar ej ihop med min hermelin dom biter henne osv.. har försökt träna dom att va tillsammands men det går typ inte. O sen har jag för lite plats för dom två stora kaninerna att springa på. :/ därför passar mindre kaniner bättre i mitt ” hushåll ” för dom har nog stor yta att hoppa på, om du förstår vad jag menar. Samt lite renligare av sig. Min hermelin får vara ute typ hela tiden men inte dom stora dom får vara ute cirka 1-3 timmar beroende på, då dom tar för mycket plats och stökar ner ganska fort, så då tänkte vi att det äe bättre om vi säljer dom stora till ett nytt hem sär vi vet att dom kommer ha tillgång till den platswn som behöver, Skulle jag få beatämma så skulle jag haft kvar dom faat det känns inte rättvist

Eee321örn
2019-03-19 15:16
#3

Pröva att lägga ut annonsen på blocket är ett tips

Upp till toppen
Annons: