Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 486 ggr
fyrklövertshoppkaniner

Intresse anmälan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej! jag har ett gäng med kaninungar som jag har till salu. dom är leverans klara 10 februari. Kullen är efter fina föräldrar.

Mamman:

Namn: Hooligan's Universe Star

Klassning:

Rak: Lätt

Krok: lätt

höjd: för ung

Längd: för ung

Om: Wega som hon kallas till vardags är en av dom mest underbaraste kaninerna jag träffat. Hon är en väldigt snäll tjej men är rätt så bestämd och har gärna många åsikter. Men har aldrig visat tecken på aggresivitet förutom i slutet av dräktigheten. Hon är en tjej med väldigt mycket fart på banan. Dock endast startad en gång då hon sen blev dräktig (tjuvparning).

Om pappan:

Namn: CANDY CRUSH CARAMEL

Klassning:

Rak: Lätt 1 P

Krok: Medel

Höjd: ej elit

Längd: ej elit

Om: Dumle som han kallas är nog den mest underbaraste kaninen jag nånsin träffat, han är verkligen en sån kanin man aldrig kommer finna igen. Han har inte fått chansen att visat riktigt vad han går för i medeln än då han inte tycker om ridhus och i raken har han knappast fått visa nått då det nästan bara varit krok i sommar. Vi har haft en del problem med snusk och sen när det hade släppt börja han fälla och då har han inte riktigt orkat springa så mkt och att jag varit där och förstört för han med en massa onödiga korrigeringar så är inte tiden den bästa men hemma har en perfekt fart och man behöver bara hänga med. 

Om kullen: Den här kullen var tänkt att ta i vår. Men jag tror verkligen på denna kullen. Om  ni vill se mer finns jag på instagram ( @dracoshoppkaniner) och detta är färgerna som finns i kullen:

Viltgul ( Dracos Order Of The Phoenix) Hona?

Viltgul övermantlad ( Dracos Goblet Of Fire) Hona?

Viltgrå (Dracos Prisoner Of Azkaban) Hona?

Svart ( Dracos Chamber Of Secrets) Hane?

Svart ( Dracos Deathly Hallows) Hane?

Intresse anmälan skickas på DM på instagram ( @dracoshoppkaniner) eller på mejl ( frida2.andersson@arvika.com)

I intresse anmälan vill jag veta lite om dig själv, om du haft kanin innan, om du tävlar i vilken klubb isf, hur din typ av kanin är (Lugn, snabb t.e.x.) även mått på burar gärna bild och om du har nån instagram/facebook så man kan följa  dig och din nya vän.

I köpet ingår: Startkit från brit, Övergångs hö, bettfels kontrollerade (hemma), kloklippta och såklart livstidssupport

Annons:
fyrklövertshoppkaniner
#1

Pappan är den viltgula och mamman den brokade:)

Upp till toppen
Annons: