Allmänt

Söker kanin

2018-12-05 19:06 #0 av: Linnea0001

Jag har precis fått ja att få köpa den här kaninen av mina föräldrar men hon svarar inte. Ärret någon av er som har en zobel kanin? Eller hon skriver att det är en siames. Men det spelar ingen roll ifall det är siames. Helst någon lite mindre ras och gärna en hona.

Anmäl
2018-12-05 19:14 #1 av: Calcifer

Hur länge har hon inte svarat? Kan ju helt enkelt vara så att hon har mycket att göra och att det dröjer lite.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2018-12-05 19:25 #2 av: silverfiisk

Du kanske behöver ha lite tålamod och vänta några dagar:) Jag tror precis som Calcifer att det kan vara så att hon är upptagen och därför inte har tid att svara på en gång.

Har du fått tillstånd att publicera bilden här? Om inte så bör du ta bort den då det är olagligt att använda andras bilder utan tillåtelse.

Anmäl
2018-12-05 19:49 #3 av: Linnea0001

Oj nej! Det har jag inte! Hur tar jag bort den! hJÄLP!

Anmäl
2018-12-05 19:51 #4 av: Calcifer

#3 Klicka på "hantera" som dyker upp när du har datormusen över ditt inlägg, syns nere till höger av inlägget. Sedan kan du helt enkelt ta bort bilden. Men du måste göra det inom en timme av att du först skrev inlägget, annars måste du kontakta värd eller medarbetare och be dem göra det.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.