Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 703 ggr
totteochteddy
2018-12-04 23:21

Omplacering två kaniner!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Har två kaninbröder som är 6 månader gamla. Totte och Teddy 

 Kan tyvärr inte ha kvar de pga personliga själ. Vill verkligen att de ska få ett bra hem då deras tidigare ägare misskött dem!!! Önskar jag kunde ha kvar dem men vet att det inte kommer att gå eller ge dem bästa livskvalité! Skriver här istället för blocket då jag litar mer på att folket här kan ta hand om dem

 Bur och tillbehör ingår i priset om önskat. Tack!

Annons:
molam
2018-12-04 23:44
#1

pris, var dom finns, kastrerad eller ej etc är en bra grej att lägga till =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

totteochteddy
2018-12-05 10:32
#2

Oj glömde det, första gången jag lägger ut en annons:) Priset ligger på 700kr det kan diskuteras vid snabb affär. De är inte kastrerade. Befinner sig i Stockholm

Vaniljmuffin
2018-12-05 14:15
#3

Har du kaninerna i samma bur just nu? För även om det är bröder ska två kaninhanar som är okastrerade inte gå tillsammans! Börjar dom bråka är det inte säkert att någon ger sig förrän den andra är död! Och det är mer regel än undantag att dom kommer börja bråka.

totteochteddy
2018-12-05 14:20
#4

Ja det har jag men de bråkar inte. Jag planerade på att köpa en till bur men blev precis oväntat av med jobbet och har räkningar att betala, därför jag inte kan ha kvar dem

Morötterna
2018-12-05 15:42
#5

#4 du borde skriva det, så att folk vet risken med två hanar tsm.

totteochteddy
2018-12-05 16:29
#6

Det står ju skrivet nu? Försöker absolut inte dölja något, missade ganska mycket info som du ser. De bråkar inte o trivs bra med varandra man kan separera de i olika burar eller bara köpa en om man vill. Jag försöker bara omplacera Totte och Teddy så att de kan få ett bra hem för jag får inte ihop det ekonomiskt.

Annons:
Morötterna
2018-12-05 18:10
#7

#6 jag vet, var stressad och ångrade mig såå mycket när jag skickat det. Testa fråga på Facebook och så. Lycka till.

Upp till toppen
Annons: