Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 585 ggr
Arcade-Foodie
2018-11-02 15:30

Dekorera hagen och buren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Behöver tips?, på vad jag kan göra bättre med min utebur o Hage så att det blir bättre för mina kaniner. Förstunden har jag en innebur i uteburen, då jag inte har satt ihop min nygligen kastrerade hane med Lilja, men de lever bredvid varandra. Det finns ett litet rum fyllt med halm, filtar ligger där lilja gillar att sova under dagen och hennes lilla bädd. Finns gnagar leksaker som tror är gömd i halmen nu då lilja har flyttat på dom. Vad mer kan man ha, har själv även tänkt fixa en till våning i buren, är det bra att göra det, finns väldigt mycket utrymme i buren. Hagen har tunnel att leka med, några få grenar, Höhäck och vattenskål. Hagen är 3-4 bred och 5-6 m lång. Uteburen är 2,70m lång, 1,10m bredd och sammanlagt 1,70 hög. Verkligen formad som en stor gul låda.

Annons:
Fridaaaa
2018-11-02 16:03
#1

Hade tagit ut filt och den kattgrejen. Inte så bra om kaninen tuggar på dem. Och fyll med spån och halm istället

Varför har du innebur i uteburen? Risk att kaninen hoppar upp på den och skadar sig

tips? i hage: Stubbar, tunnlar

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Arcade-Foodie
2018-11-02 16:10
#2

#1 Kattgrejen släpar lilja på, när hon var inne så släpade hon på den mellan rummen, sover i den och hon gillar att sova bredvid den. Känns fel att ta bort den från henne. De gnager inte på filtarna. Inneburen är där hanen är på nätterna, då jag inte har bättre ställen att ha honom ute. Den ska bort nästa vecka då jag ska sätta ihop lilja och Toste då. Tack för tipsen ^^

Fridaaaa
2018-11-02 16:20
#3

#2 Hon kommer inte bry sig. Viktigare med säkerheten :) 
Det kan de göra när du minst anar det, såklart ditt val men så jag hade gjort :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: