Annons:
Etikettallmänt
Läst 715 ggr
Nea00
10/14/18, 2:34 PM

Bortsprungna kaniner (upd)

Hej igen, tänkte upd om vad som händer just nu och hur det går men att hitta kaninerna. Dem har nu varit borta i 3 veckor på tisdag och jag börjar att ge upp. Ingen har sett dem på 1 vecka och ingen har ringt sedan dess, jag börjar att tappa hoppet och jag tror faktiskt att vi inte kommer att hitta dem…Nu vet hag hur otroligt jobbigt det är att förlora någon man verkligen älskat från botten av sitt hjärta, det är FRUKTANSVÄRT. Jag kan inte sova på natten också fort jag tänker på dem så blir jag tårögd. Mitt hjärta känns helt tomt utan dem och jag visste inte att man kunde älska en kanin så mycket som jag gjorde för dem..Det känns som att jag är hjälplös, det är så fruktansvärt jobbigt att tänka på att jag nog kommer att förlora 2 kaniner som jag älskat i år, som jag gjort allt för, dem har lagt sig i mitt knä och uppmuntrar mig när jag är ledsen, dem betyder ALLT för mig! Så jag ber er, var otroligt försiktiga med era älskade!!

Annons:
MOJ
10/14/18, 10:39 PM
#1

❤️❤️

Morötterna
10/15/18, 9:09 AM
#2

Mina kaniner sprang bort för ca 3 år sedan, första gången kom den ena tillbaka själv, den andra kaninen såg vi på tomten och vi fick jaga den under altanen men pappa fick tag i den. Sen sprang dem bort en till gång och kom tyvärr inte tillbaka, vilket jag idag är glad över, då hi inte tog handom dem bra. Jag och min syster var ca 8-10 år (kommer inte ihåg😂), och pappa brydde sig nog inte så mycket. Dem fick inge hö och dålig mat, dock fick dem en stoor kompostgaller Hage som dem gillade.

Nea00
10/15/18, 10:38 AM
#3

Dem har varit borta i 3 veckor, finns det någon chans att vi kommer att finna dem?!!

[Svea&Sabina]1
10/15/18, 10:47 AM
#4

#3 Det finns en chans! Fortsätt att leta <3

Nea00
10/15/18, 11:34 AM
#5

Dem sågs senast för mer än en vecka sedan, snart försvinner maten och då svälter dem…Vi har satt upp många lappar och så men ingen verkar har sett dem nu den senaste veckan. Om det är någon som kommer att stöta på kaninerna är det nog inte vi utan någon som bara ser dem av en slump. Det är så fruktansvärt detta..Är hemma från skolan idag för att jag är så ledsen och tänker bara på att dem har blivit tagna av någon katt eller fågel och dött, eller att någon elak människa finner dem…#4, <33

Upp till toppen
Annons: